NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk ruteren noe for seint. det ble ikke varslet fra Posten. Fant ut etter hvert hvordan ruteren skulle monteres og etter hvert fant vi også de ulike kanalene på skjermen. Nå Går det greit. nettet fungerer også bra.
Hei Odd, Tusen takk for at du ville bli kunde hos oss og at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding på hvordan oppstarten som kunde har vært 💚 Høres ut som starten kunne vært enda enklere enn den var for deg! Vi skal fortsette å jobbe knallhardt for at det skal være enkelt å bli kunde og for at det skal være enkelt for deg å være kunde fremover! Ha en fin onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Når dere sier opp avtalen til hos en konkurrent for kunden som har valgt å bytte til dere, det må funke bedre. Jeg trengte ikke å tenke på noe som helst sa deres selger. Fakturaene fortsetter å renne inn fra Telenor, og de finner ikke oppsigelse på meg! Det vil da si at… jeg må betale dobbelt.
Hei, Jorud! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din på Bytt.no 😊 Veldig kjedelig å lese at du opplever at regningene fra Telenor fortsetter å renne inn. Så lenge det er bestilt et leverandørbytte skal forrige leverandør få oppsigelsen i sitt system. Jeg kan gjerne ta en kikk på dette for deg sånn at vi er sikre på at alt er i orden. Jeg får kun sett fornavnet ditt her på Bytt.no, men du kan sende meg en mail på [email protected] med litt mer informasjon, så skal jeg se på saken. Takk igjen for at du har blitt kunde, og ha en riktig fin fredag 😊 Beste hilsen Martin, NextGenTel
man starter med feil adresser,gir videre feiladressert til Riks tv , jeg bor ikke i Statelle , pakke sendes dit , får ingen konkret svar for det 0 -kontakt i telefon, enkelte ganger ringer man ikke tilbake , det er veldig dårlig, jeg er fortvilt , jeg fikk hjelp av familien forløpig Sliter med en pakke som er sendt til Statelle som jeg angre på å har bestille, men det er fra Riks-tv, men de er jo indirekte involvert i dere ! håpe at det blir bedre
Hei Reinhard Tusen takk for at du har blitt kunde hos oss og at du deler din opplevelse. Så kjedelig at dette er oppstarten du har hos oss. Jeg kan dessverre ikke se hvorfor dette har skjedd, etter som jeg kun ser fornavnet ditt og det du skriver her på bytt.no. Vi prøver å unngå sånne tilfeller som dette! Jeg håper at saken er løst til nå og at du har fått hjelp med å få internett og TV til den riktige adressen. Hvis det fortsatt er noe som er uløst eller du har spørsmål om abonnementet ditt hos oss, ikke nøl med å kontakte oss, vi står klare til å hjelpe på telefon 98707979 og skal jobbe på for at det skal være enkelt for deg som kunde hos oss videre. Ha en fin onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Uten nett i 14 dager, faktisk akdri vært på nett med tjeneste fra NextGenTel pga feil på modem. Vannvittig dårlig kundeservice, den eine vet ikke hva den andre gjør, oppretta saker og chat svares ikke. 46 min i telefonkø, for så å bli brutt. Har vært kunde i 8 dager uten å ha hatt tilgang til fiber og tv, og kan ikke komme meg fort nok ut av det,
Hei Kristen, Tusen takk for din omtale! Her høres det ut som vi har bommet kraftig, og det må vi jobbe knallhardt for å prøve og få rettet opp i.. Jeg får nok ikke sett noen detaljer fra kundeforholdet ditt annet enn ditt fornavn her på Bytt.no. Jeg håper du kan ta deg noen minutter å sende en e-post til [email protected], sånn at vi kan få litt flere detaljer og bedre innblikk i hva det er som er skjedd, og hjelpe videre! Jeg håper vi sammen kan finne en god løsning for veien fremover. Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Det er helt greit å komme i gang,å få det videre på PCen eller mobil er det ingen problem til nå 😀
Hei Frank, Tusen takk for din omtale og for at du er blitt kunde hos NextGenTel 💚 Så flott at det ikke har vært noen problem, jeg håper at det betyr at internett fungerer sømløst uten noe ustabilitet! Vi skal jobbe knallhardt for at internett fungerer akkurat som det skal hos deg fremover også. Ha en fin torsdag. Beste Hilsen Jenny, NextGenTel
Router ikke levert til hjemmeadressen som avtalt med selger. Oppsigelse av til Telenor kom for sent og medførte en ekstra månedsbetaling dit.
Hei Per, Tusen takk for din omtale og for at du har blitt kunde hos NextGenTel 💚 Her høres det ut som vi har bommet kraftig! Jeg håper dette har løst seg til nå og at du har fått hjelp hos oss. Jeg kan dessverre ikke sjekke det siden vi ikke får noen detaljer om kundeforholdet ut fra denne omtalen. Uansett så håper jeg du tar kontakt hvis det er noe som er uløst, vi er klare å hjelpe på telefon 98707979. Vi skal jobbe hardt for å gjøre det enkelere for deg å være kunde hos oss på veien fremover! Ønsker deg en fin torsdag. Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Synes det er rart at alt bare skjer uten å snakke med en kundebehandler. Er også skuffet over at vi ble lovet samme kanaler som vi hadde med Telenor sin pakke . Ble ikke opplyst om det
Hei Liv, Takk for at du deler omtalen din her på Bytt.no, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 RiksTV leverer ulike pakker med ulikt innhold, ingen av de er identiske som andre leverandører. Vi kan se på om det er en annen pakke som passer ditt behov bedre? Jeg ser bare fornavn her og klarer dessverre ikke finne deg i vårt system med det. Gjerne send oss en epost til [email protected] så skal vi se på saken din. Beste hilsen Karoline i NextGenTel