Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 195 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 195 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 195 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
193
978
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dårlig start på ett nytt kundeforhold

Omtale av  Jorud R

Når dere sier opp avtalen til hos en konkurrent for kunden som har valgt å bytte til dere, det må funke bedre. Jeg trengte ikke å tenke på noe som helst sa deres selger. Fakturaene fortsetter å renne inn fra Telenor, og de finner ikke oppsigelse på meg! Det vil da si at… jeg må betale dobbelt.

Svar fra NextGenTel
12.07.2024 14:10

Hei, Jorud! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din på Bytt.no 😊 Veldig kjedelig å lese at du opplever at regningene fra Telenor fortsetter å renne inn. Så lenge det er bestilt et leverandørbytte skal forrige leverandør få oppsigelsen i sitt system. Jeg kan gjerne ta en kikk på dette for deg sånn at vi er sikre på at alt er i orden. Jeg får kun sett fornavnet ditt her på Bytt.no, men du kan sende meg en mail på [email protected] med litt mer informasjon, så skal jeg se på saken. Takk igjen for at du har blitt kunde, og ha en riktig fin fredag 😊 Beste hilsen Martin, NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

skuffet

Omtale av  Reinhard R

man starter med feil adresser,gir videre feiladressert til Riks tv , jeg bor ikke i Statelle , pakke sendes dit , får ingen konkret svar for det 0 -kontakt i telefon, enkelte ganger ringer man ikke tilbake , det er veldig dårlig, jeg er fortvilt , jeg fikk hjelp av familien forløpig Sliter med en pakke som er sendt til Statelle som jeg angre på å har bestille, men det er fra Riks-tv, men de er jo indirekte involvert i dere ! håpe at det blir bedre

Svar fra NextGenTel
28.08.2024 09:14

Hei Reinhard Tusen takk for at du har blitt kunde hos oss og at du deler din opplevelse. Så kjedelig at dette er oppstarten du har hos oss. Jeg kan dessverre ikke se hvorfor dette har skjedd, etter som jeg kun ser fornavnet ditt og det du skriver her på bytt.no. Vi prøver å unngå sånne tilfeller som dette! Jeg håper at saken er løst til nå og at du har fått hjelp med å få internett og TV til den riktige adressen. Hvis det fortsatt er noe som er uløst eller du har spørsmål om abonnementet ditt hos oss, ikke nøl med å kontakte oss, vi står klare til å hjelpe på telefon 98707979 og skal jobbe på for at det skal være enkelt for deg som kunde hos oss videre. Ha en fin onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Blir moderert når jeg skriver det jeg mener.

Omtale av  Kirsten L. H

Uten nett i 14 dager, faktisk akdri vært på nett med tjeneste fra NextGenTel pga feil på modem. Vannvittig dårlig kundeservice, den eine vet ikke hva den andre gjør, oppretta saker og chat svares ikke. 46 min i telefonkø, for så å bli brutt. Har vært kunde i 8 dager uten å ha hatt tilgang til fiber og tv, og kan ikke komme meg fort nok ut av det,

Svar fra NextGenTel
22.08.2024 13:51

Hei Kristen, Tusen takk for din omtale! Her høres det ut som vi har bommet kraftig, og det må vi jobbe knallhardt for å prøve og få rettet opp i.. Jeg får nok ikke sett noen detaljer fra kundeforholdet ditt annet enn ditt fornavn her på Bytt.no. Jeg håper du kan ta deg noen minutter å sende en e-post til [email protected], sånn at vi kan få litt flere detaljer og bedre innblikk i hva det er som er skjedd, og hjelpe videre! Jeg håper vi sammen kan finne en god løsning for veien fremover. Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Det er helt greit.

Omtale av  Frank V

Det er helt greit å komme i gang,å få det videre på PCen eller mobil er det ingen problem til nå 😀

Svar fra NextGenTel
22.08.2024 13:41

Hei Frank, Tusen takk for din omtale og for at du er blitt kunde hos NextGenTel 💚 Så flott at det ikke har vært noen problem, jeg håper at det betyr at internett fungerer sømløst uten noe ustabilitet! Vi skal jobbe knallhardt for at internett fungerer akkurat som det skal hos deg fremover også. Ha en fin torsdag. Beste Hilsen Jenny, NextGenTel

Uprofesjonelt av ny fiberleverandør.

Omtale av  Per B. E

Router ikke levert til hjemmeadressen som avtalt med selger. Oppsigelse av til Telenor kom for sent og medførte en ekstra månedsbetaling dit.

Svar fra NextGenTel
22.08.2024 13:39

Hei Per, Tusen takk for din omtale og for at du har blitt kunde hos NextGenTel 💚 Her høres det ut som vi har bommet kraftig! Jeg håper dette har løst seg til nå og at du har fått hjelp hos oss. Jeg kan dessverre ikke sjekke det siden vi ikke får noen detaljer om kundeforholdet ut fra denne omtalen. Uansett så håper jeg du tar kontakt hvis det er noe som er uløst, vi er klare å hjelpe på telefon 98707979. Vi skal jobbe hardt for å gjøre det enkelere for deg å være kunde hos oss på veien fremover! Ønsker deg en fin torsdag. Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Uriktige opplysninger

Omtale av  Liv D

Synes det er rart at alt bare skjer uten å snakke med en kundebehandler. Er også skuffet over at vi ble lovet samme kanaler som vi hadde med Telenor sin pakke . Ble ikke opplyst om det

Svar fra NextGenTel
24.07.2024 07:52

Hei Liv, Takk for at du deler omtalen din her på Bytt.no, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 RiksTV leverer ulike pakker med ulikt innhold, ingen av de er identiske som andre leverandører. Vi kan se på om det er en annen pakke som passer ditt behov bedre? Jeg ser bare fornavn her og klarer dessverre ikke finne deg i vårt system med det. Gjerne send oss en epost til [email protected] så skal vi se på saken din. Beste hilsen Karoline i NextGenTel

Bra nett

Omtale av  Ola

Vi hadde kabel inn fra Telenor og byttet til Nextgentel uten at vi merket noen ting utenom at det ble billigere.

Svar fra NextGenTel
22.08.2024 13:35

Hei Ola, Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel og for din omtale 💚 Kjekt å se at overgangen fra tidligere leverandør har gått akkurat som den skal og at du har bra nett. Vi skal jobbe hardt for at veien videre blir like enkel for deg som kunde 😊 Ha en nydelig torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR