NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dagens samtale med kundeservice var meget god og avklarende. Håper på rask avklaring og fortsettelse av mitt abonnement inntil aktuelt nedleggingstidspunkt av ADSL blir gjort gjeldende i 2023/2024
Bestilte 23/12-19, fikk oppkoblingsdato 12/3-20. (Laang ventetid..) Hørte ikke mer. Purret på nå 20/3. Fikk høre at det var et problem, ble lovet ny oppkoblingsdato 30/4-20.. Ingen tilbakemeldinger eller spørsmål underveis så langt.
Jeg har bare vært i kontakt her fordi jeg måtte ta meg av økonomien til en annen kunde av Nextgentel. Servicen var enestående, og jeg vet fra kunden selv at han er svært fornøyd med selskapet.
Imøtekommende, hyggelig og visste hva han snakket om.
Dritt, kan ikkje levere meg bredbånd men alle naboer har, men ingen kan levere til meg, uhørt.
Hei Jim, Det høres ut som du har vært i kontakt med flere leverandører og fått avslag, til tross for at naboene dine har nett. Du har gjerne fått en forklaring på dette og forhåpentligvis et alternativ tilbud. En mulighet er mobilt bredbånd gjennom Telio. Antageligvis så er årsaken til at du ikke får levert fast nett forbigående og jeg håper du forsøker igjen senere. Hilsen Samuel i NextGenTel
Har vært uten Tv og Internett signaler i en - 1uke og etter gjentatte tlf til Kundeservice klarer dere IKKE Å KLARGJØRE LINJEN så Canal Digital kan overta. Lovte å ringe tilbake idag kl. 10.00, nå er kl. 12.30 Synes dette er en Amatørmessig behandling av kunde, er frustrert..!
Hei Arild. Kjedelig å høre at overgangen til Canal Digital ikke går sømløst slik den skal. Siden jeg ikke kan søke opp kundeforholdet basert på denne anmeldelsen kan jeg kun svare generelt at vi ikke står som et hinder i forbindelse med et leverandørbytte. Såfremt bestillingen hos Canal Digital står på samme person som hos oss vil byttet gå gjennom. Dette er en kontrollert prosess som styres av en offentlig tredjepart.
Mottatt modem dekker alle rom i huset. Gir raskt og godt internett.