NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har vært uten nett og TV siden eg bytta til NextGenTel for ei uke siden, så eg har ingenting å vurdere. Viser seg at eg må vente ennå nokon dagar på ny router som viste seg å vere defekt. Dårleg start for ein som jobbar heimefrå!
Hei, Terje Tusen takk for at du deler din omtale om oss her på Bytt.no! Så kjedelig at du har fått en så dårlig opplevelse med oss i oppstarten av ditt abonnementet, da har vi ikke gjort jobben vår godt nok 😨 Jeg håper virkelig at abonnementet ditt er oppe å går allerede, hvis ikke så anbefaler jeg at du tar kontakt med oss så gjør vi vårt beste for å få abonnementet til å fungere som det skal så fort som mulig! Du når oss på chat via MinSide eller på telefon 98707979. Håper at vi kan forandre intrykket du har fått til nå, så skal vi jobbe på for at du kan bli fornøyd kunde hos oss fremover! Ønsker deg en riktig god helg når den tid kommer Jenny NextGenTel
grei vedr tilsendelse av utstyr. Noe plunder og heft med å innstallere nytt utstyr og etablere nettforbindelse
Hei, Odd Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no! Først og fremst, kjekt å se at internett fungerer bra 😄 Kjedelig at det ikke var enkelt å rett frem med installasjonen, hvis du har lyst å sende en e-post til [email protected], med litt informasjon om hva som var heft i forbindelse med oppkoblingen, hadde jeg satt pris på mer informasjon om det 😊 Ønsker deg en strålende helg når den tid kommer! Jenny NextGenTel
Ikke tro på selger, undersøk selv og be om skriftlig dokumentasjon på dine spørsmål. Vi ble lurt av selger. Manglende kompetanse på selger og veileder. Følgefeil har påført oss merkostnader.
Hei, Gu Tusen takk for din tilbakemelding her på Bytt.no! Jeg kan ikke se noen andre detaljer enn det du skriver her, og her skulle vi gjerne hatt mer informasjon for å få innblikk i saken din. Jeg håper du kan ta deg tid til å sende meg en e-post til [email protected], for å få en bedre oversikt på hva som er skjedd her! Ønsker deg en riktig god helg når den tid kommer! Jenny NextGenTel
Mye kluss i oppstart , router virker å ha kort rekkevidde inne i bolig
Hei, John Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no! Kjedelig å høre at det har vært en dårlig opplevelse med kluss og kort rekkevidde i oppstarten av ditt abonnement hos oss! Jeg anbefaler at du tar kontakt med oss sånn at vi kan se på saken med dårlig rekkevidde! Du når oss på chat via MinSide og på telefon 98707979 😊 Ønsker deg en riktig god helg når den tid kommer 🥳 Jenny NextGenTel
Lett å sette opp og det fungerer prikkfritt og sømløst.
Hei, Elo Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no Kjekt å se at du er fornøyd og at internett fra oss fungerer prikkfritt og sømløst, det er vi i NextGenTel så glade for å høre 💚 Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel, vi skal jobbe på videre for at du har ha en god opplevese med internett fra oss! Ønsker deg en strålende helg Jenny NextGenTel
Virker tregt, både tv og wifi faller ut noen sekunder. Nettsider bruker lang gid på å laste inn. Var ikke sånn med forrige nettleverandør jeg hadde med samme netthastighet.
Hei, Jan Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no Så kjedelig at du har problemer med hastighet, og at det virker ustabilt. Vi leverer fiber gjennom akkurat samme linje som du har brukt før og skal kunne levere like god dekning. Jeg kan dessverre ikke se noen flere detaljer rundt hvilken hastighet eller WiFi utstyr du har fra oss, men vi vil gjerne hjelpe til med å finne ut hva som er grunnen til at internett og TV er ustabilt hos deg! Jeg håper du har tid til å ringe oss på 98707979, så er vi klare til å hjelpe deg videre med dette 😊 Ønsker deg en riktig fin dag og en god 17. mai helg! Jenny NextGenTel
Har 50/50 hastighet, mere enn nok for våre behov. Ikke opplevd noen utfordringer så langt, etter vel en ukes bruk.
Hei, Stein Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel og for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no! Med en hastighet på 50 Mbps i opp- og nedlastning har man god kapasitet, vi jobber for å levere den hastigheten som dekker behovet som du har på hastighet hjemme, uten at det blir for lite eller altfor mye! Kjekt å lese at vi har truffet med det 🤗 Har du noen spørsmål trenger du ikke nøle med å ta kontakt, vi er her for å hjelpe på chat via MinSide eller på telefon 98707979. Ønsker deg en strålende dag Jenny NextGenTel