NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ikke bytt til Nextgentel. Angrer at jeg byttet fra Telenor da alt virket ..nå virker det ikke lenger og brukt mye tid og energi for å få ting til å virke og hjelper ingenting.
Hei Jaana, Så trist å høre at du, selv etter å ha brukt mye tid og energi, ikke opplever at ting funker som forventet 🥲 Vi skjønner at internett bare skal funke, og ønsker selvfølgelig at du som ny kunde skal sitte igjen med en god opplevelse etter å ha byttet leverandør. Dessverre er det ikke alltid sånn at teknikk spiller på lag, men da må vi prøve å løse det! Jeg kjenner ingen detaljer i saken din, så jeg anbefaler deg å kontakte oss via MinSide eller App. Der får du hjelp av våre svært dyktige medarbeidere på kundeservice og feilretting. Jeg håper virkelig at dette ordner seg for deg raskt, om det ikke er fikset allerede. Og så håper jeg også at vi får anledning til å rette opp det dårlige førsteinntrykket, og at tiden fremover blir problemfri og at leveransen av våre tjenester står til din forventning. Ønsker deg en fortsatt fin dag! Mvh Christian NextGenTel
Hittil er jeg fornøyd. Kan ikke utdype meg så meget om data. Litt oppe i Åra. Passert di 80 så til det jeg bruker nettet er jeg fornøyd. Ungdommen prøver og lære meg noe nytt nå og da🤝
Hei Jan, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NextGenTel ☺️ Gøy å høre at "ungdommen" hjelper til også 😅 Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding til oss, og så ønsker jeg deg en fin uke videre ☺️ Mvh Christian NextGenTel
Rask og stabil som forventet. God informasjon på forhånd, anbefales.
Hei Yusuf, Takk for at du har valgt å bli kunde hos NextGenTel, og tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding til oss - det skal du vite at vi setter stor pris på 🙏 Ekstra gledelig å høre at tjenesten oppleves som rask og stabil, og at vi leverer til de forventningene som er satt. Vi takker for anbefalingen, og skal fortsette å jobbe på for at du og alle andre kunder skal ha opplevelsen av at vi leverer som forventet (og kanskje litt ekstra 😉) også i fremtiden ☺️ Ønsker deg en nydelig uke videre 🥳 Mvh Christian NextGenTel
Greit levert og virker bra. Men Rikstv er ikke på pass.
Hei Karl, Takk for en hyggelig tilbakemelding, og at du har valgt å bli kunde hos NextGenTel 🥳 Godt å høre at leveransen har svart til forventningene. Når det kommer til RiksTV og at det ikke er på plass så har jeg ikke anledning til å se detaljer i kundeforholdet ditt osv. Derfor, om det fortsatt ikke har kommet på plass, anbefaler jeg deg å kontakte oss via MinSide, eller RiksTV direkte, for å avklare hvorfor det evt. er forsinkelse eller hva du kan forvente ift. levering av tjenesten. Ønsker deg en flott uke ☺️ Mvh Christian NextGenTel
Leverer som avtalt, med bra kundeservice på chat. Faktisk ekte personer.
Hei Eddie, Tusen takk for at du har valgt å bli kunde hos NextGenTel, og takk for at du tok deg tid til å legge igjen den hyggelige tilbakemeldingen. Det betyr mye for oss 🥳 Og, vi er selvfølgelig helt enige - ekte personer = ekte hjelp 😅 Vi skal fortsette å gjøre vårt aller ytterste for å levere en tjeneste som på alle måter står til forventningene som nå er satt igjennom det gode førsteinntrykket 🙏 Ønsker deg en riktig fin uke videre! Mvh Christian NextGenTel
Ryddig kundebehandling. Overgangen fra Telenor 100/100 til NextGenTel 50/50 gikk uten problemer. Ruter ble byttet en uke før overgang. TP-link Archer AX55 AX3000.
Hei Hans Petter, Tusen takk for at du har valgt å bli kunde hos NextGenTel, og ikke minst for den hyggelige tilbakemeldingen - det setter vi stor pris på 🥳 Jeg håper opplevelsen står til forventningene og det gode førsteinntrykket også i fremtiden, og ønsker deg en riktig fin uke videre ☺️ Mvh Christian NextGenTel
God service og pris. Alt fungerer topp. Enkelt og sette opp utstyr.
Hei Ørjan, Helt nydelig å høre at du er så godt fornøyd med "hele pakken" her, det tar vi med oss 🥳 Ønsker deg en strålende uke videre ☺️ Mvh Christian NextGenTel