⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 196 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 196 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 195 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
193
978
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no

Håper at forsetter slik.

Omtale av  Karl J. V

Greit levert og virker bra. Men Rikstv er ikke på pass.

Svar fra NextGenTel
08.04.2024 11:10

Hei Karl, Takk for en hyggelig tilbakemelding, og at du har valgt å bli kunde hos NextGenTel 🥳 Godt å høre at leveransen har svart til forventningene. Når det kommer til RiksTV og at det ikke er på plass så har jeg ikke anledning til å se detaljer i kundeforholdet ditt osv. Derfor, om det fortsatt ikke har kommet på plass, anbefaler jeg deg å kontakte oss via MinSide, eller RiksTV direkte, for å avklare hvorfor det evt. er forsinkelse eller hva du kan forvente ift. levering av tjenesten. Ønsker deg en flott uke ☺️ Mvh Christian NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Super kundeservice

Omtale av  Eddie B

Leverer som avtalt, med bra kundeservice på chat. Faktisk ekte personer.

Svar fra NextGenTel
08.04.2024 11:15

Hei Eddie, Tusen takk for at du har valgt å bli kunde hos NextGenTel, og takk for at du tok deg tid til å legge igjen den hyggelige tilbakemeldingen. Det betyr mye for oss 🥳 Og, vi er selvfølgelig helt enige - ekte personer = ekte hjelp 😅 Vi skal fortsette å gjøre vårt aller ytterste for å levere en tjeneste som på alle måter står til forventningene som nå er satt igjennom det gode førsteinntrykket 🙏 Ønsker deg en riktig fin uke videre! Mvh Christian NextGenTel

Merket knapt nok overgangen.

Omtale av  Hanspetter

Ryddig kundebehandling. Overgangen fra Telenor 100/100 til NextGenTel 50/50 gikk uten problemer. Ruter ble byttet en uke før overgang. TP-link Archer AX55 AX3000.

Svar fra NextGenTel
08.04.2024 11:12

Hei Hans Petter, Tusen takk for at du har valgt å bli kunde hos NextGenTel, og ikke minst for den hyggelige tilbakemeldingen - det setter vi stor pris på 🥳 Jeg håper opplevelsen står til forventningene og det gode førsteinntrykket også i fremtiden, og ønsker deg en riktig fin uke videre ☺️ Mvh Christian NextGenTel

Veldig fornøyd

Omtale av  Ørjan

God service og pris. Alt fungerer topp. Enkelt og sette opp utstyr.

Svar fra NextGenTel
08.04.2024 11:06

Hei Ørjan, Helt nydelig å høre at du er så godt fornøyd med "hele pakken" her, det tar vi med oss 🥳 Ønsker deg en strålende uke videre ☺️ Mvh Christian NextGenTel

Feilaktig markedsføring fra NextGenTel.

Omtale av  Janerik S

Jeg ble lurt til å skifte fra Telenor til NextGenTel som lovet lavere priser på Fiber og TV (hadde TeWe - nå RiksTV (hvorfor ikke NextGenTel som jeg har avtale med ?). Gammel pris (Telenor) Mk.r 578,- pr mnd, nå Nkr. 618,- plus egen faktura fra RiksTV på Nkr. 399,- pr mnd!! Mangelfull info fra NextGenTel, og måtte selv installere og kalibrere alt utstyr - som fortsatt ikkek 100%

Svar fra NextGenTel
08.04.2024 10:58

Hei Jan Erik, Veldig trist å lese at du føler deg lurt til å skifte fra annen leverandør til oss. Sånn ønsker vi selvfølgelig ikke at våre kunder skal oppleve det! Både priser, praktikaliteter rundt kundeforhold hos oss og RiksTV og informasjon knyttet til installasjon og oppkobling av utstyr er elementer det er viktig å avklare i forkant, og jeg registrerer at din opplevelse knyttet til dette er at vi ikke har vært gode nok her - og det er en tilbakemelding jeg selvfølgelig tar med tilbake til salgsteamet, så får vi ettergått om våre rutiner er gode nok eller om det må gjøres justeringer noe sted. Nå har ikke jeg anledning til å se detaljer knyttet til kundeforholdet ditt eller dialogen du har hatt med oss i forkant. Men på generelt grunnlag kan jeg si at våre listepriser på fiber faktisk er lavere enn, blant andre, Telenor sine. NextGenTel samarbeider også tett med RiksTV for å kunne tilby fordelaktige priser på TV-pakker. Hvis det er sånn at ting ikke funker 100% anbefaler jeg deg å kontakte kundeservice via MinSide, så hjelper de deg med å få på plass alt det tekniske sånn at du kan ha en bekymringsfri (internett)hverdag fremover. Ønsker uansett å takke deg for at du tok deg tid til å gi oss en god tilbakemelding, og en fin uke videre. Så håper jeg vi får anledning til å rette opp inntrykket og at ting funker som forventet fremover. Mvh Christian NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dårlig oppfølging fra selger

Omtale av  Reidar V

Dårlig bilde. Forstyrrelser ved skifte av kanal. Stadig vekk faller sendingen ut.

Svar fra NextGenTel
08.04.2024 11:05

Hei Reidar, Takk for at du har valgt å bli kunde hos NextGenTel, og for at du har tatt deg tid til å legge igjen en tilbakemelding til oss. Av det jeg leser så tolker jeg det dithen at det er TV-løsningen du opplever utfordringer med. Her er det flere ting som kan spille inn på kvaliteten, blant annet WiFi-dekning, om nettverket er koblet rett i TV-boksen osv. Siden jeg ikke har alle detaljene her, så anbefaler jeg deg å sjekke ut hjelpesidene våre her: https://hjelp.nextgentel.no/no_NO/tv-og-streaming/tv-fra-rikstv. Her finner du nyttig informasjon og evt. tips til feilsøking hvis du har problemer. Hvis du fortsatt skulle ha utfordringer er du selvfølgelig mer enn velkommen til å kontakte vårt dyktige kundeserviceteam. For mest effektiv dialog der, anbefaler jeg å sende en melding via MinSide, enten App eller på web. Du kan også kontakte RiksTV direkte. Jeg håper dette hjelper deg litt på vei, og at du veldig snart har en tilfredsstillende TV-opplevelse, uten forstyrrelser og utfall. Ønsker deg en flott uke! Mvh Christian NextGenTel

Kritikk av selger

Omtale av  Solhoi

Teknisk fungerer det bra. Kommunikasjon m selskapet/selger var lite profesjonell og jeg ble ikke lyttet til. Jeg tolket det slik at selger var mest opptatt av salg enn å imøtekomme mitt ønske om bl.a. eier av abonnementet. Kommunikasjon m NextGenTel har rimelig ryddig, men jeg har mottatt e-post 14:03 Oppsigelse av abonnement, som jeg ikke skjønner. Jeg har ikke sagt opp abonnementet.

Svar fra NextGenTel
08.04.2024 10:45

Heisann, Aller først, veldig kjekt å høre at du opplever at tjenesten vi har levert fungerer bra, og at det tekniske har funket knirkefritt ☺️ Så er det sånn at jeg ikke har anledning til å se nøyaktige detaljer i din sak, men jeg kommer til å ta med tilbakemeldingen din til salgsavdelingen. Jeg kan si at vi har stort fokus på å sikre at det vi tilbyr til kunder er riktig produkt ift. de forskjellige behovene man har - og da er det selvfølgelig ekstremt viktig at man blir lyttet til, og svært beklagelig når opplevelsen hos deg er en annen. Så det må vi få rettet på 👍 Ang. oppsigelsen så er det samme problemstilling, at jeg ikke får sett detaljene her. Men, hvis det ikke har blitt avklart enda, ville jeg sendt en melding, via MinSide, til vårt strålende kundeserviceteam - bare for å avklare at det er en "feil". Mest sannsynlig er det en "intern" endring ifm. bestillingen som har gjort at du har fått en feilaktig kommunikasjon rundt dette. Takk for at du valgte å bli kunde hos NextGenTel, og takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding til oss. Det setter vi stor pris på ☺️ Ønsker deg en strålende uke! Mvh Christian NextGenTel

NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR