NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask og stabil som forventet. God informasjon på forhånd, anbefales.
Hei Yusuf, Takk for at du har valgt å bli kunde hos NextGenTel, og tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding til oss - det skal du vite at vi setter stor pris på 🙏 Ekstra gledelig å høre at tjenesten oppleves som rask og stabil, og at vi leverer til de forventningene som er satt. Vi takker for anbefalingen, og skal fortsette å jobbe på for at du og alle andre kunder skal ha opplevelsen av at vi leverer som forventet (og kanskje litt ekstra 😉) også i fremtiden ☺️ Ønsker deg en nydelig uke videre 🥳 Mvh Christian NextGenTel
Greit levert og virker bra. Men Rikstv er ikke på pass.
Hei Karl, Takk for en hyggelig tilbakemelding, og at du har valgt å bli kunde hos NextGenTel 🥳 Godt å høre at leveransen har svart til forventningene. Når det kommer til RiksTV og at det ikke er på plass så har jeg ikke anledning til å se detaljer i kundeforholdet ditt osv. Derfor, om det fortsatt ikke har kommet på plass, anbefaler jeg deg å kontakte oss via MinSide, eller RiksTV direkte, for å avklare hvorfor det evt. er forsinkelse eller hva du kan forvente ift. levering av tjenesten. Ønsker deg en flott uke ☺️ Mvh Christian NextGenTel
Leverer som avtalt, med bra kundeservice på chat. Faktisk ekte personer.
Hei Eddie, Tusen takk for at du har valgt å bli kunde hos NextGenTel, og takk for at du tok deg tid til å legge igjen den hyggelige tilbakemeldingen. Det betyr mye for oss 🥳 Og, vi er selvfølgelig helt enige - ekte personer = ekte hjelp 😅 Vi skal fortsette å gjøre vårt aller ytterste for å levere en tjeneste som på alle måter står til forventningene som nå er satt igjennom det gode førsteinntrykket 🙏 Ønsker deg en riktig fin uke videre! Mvh Christian NextGenTel
Ryddig kundebehandling. Overgangen fra Telenor 100/100 til NextGenTel 50/50 gikk uten problemer. Ruter ble byttet en uke før overgang. TP-link Archer AX55 AX3000.
Hei Hans Petter, Tusen takk for at du har valgt å bli kunde hos NextGenTel, og ikke minst for den hyggelige tilbakemeldingen - det setter vi stor pris på 🥳 Jeg håper opplevelsen står til forventningene og det gode førsteinntrykket også i fremtiden, og ønsker deg en riktig fin uke videre ☺️ Mvh Christian NextGenTel
God service og pris. Alt fungerer topp. Enkelt og sette opp utstyr.
Hei Ørjan, Helt nydelig å høre at du er så godt fornøyd med "hele pakken" her, det tar vi med oss 🥳 Ønsker deg en strålende uke videre ☺️ Mvh Christian NextGenTel
Jeg ble lurt til å skifte fra Telenor til NextGenTel som lovet lavere priser på Fiber og TV (hadde TeWe - nå RiksTV (hvorfor ikke NextGenTel som jeg har avtale med ?). Gammel pris (Telenor) Mk.r 578,- pr mnd, nå Nkr. 618,- plus egen faktura fra RiksTV på Nkr. 399,- pr mnd!! Mangelfull info fra NextGenTel, og måtte selv installere og kalibrere alt utstyr - som fortsatt ikkek 100%
Hei Jan Erik, Veldig trist å lese at du føler deg lurt til å skifte fra annen leverandør til oss. Sånn ønsker vi selvfølgelig ikke at våre kunder skal oppleve det! Både priser, praktikaliteter rundt kundeforhold hos oss og RiksTV og informasjon knyttet til installasjon og oppkobling av utstyr er elementer det er viktig å avklare i forkant, og jeg registrerer at din opplevelse knyttet til dette er at vi ikke har vært gode nok her - og det er en tilbakemelding jeg selvfølgelig tar med tilbake til salgsteamet, så får vi ettergått om våre rutiner er gode nok eller om det må gjøres justeringer noe sted. Nå har ikke jeg anledning til å se detaljer knyttet til kundeforholdet ditt eller dialogen du har hatt med oss i forkant. Men på generelt grunnlag kan jeg si at våre listepriser på fiber faktisk er lavere enn, blant andre, Telenor sine. NextGenTel samarbeider også tett med RiksTV for å kunne tilby fordelaktige priser på TV-pakker. Hvis det er sånn at ting ikke funker 100% anbefaler jeg deg å kontakte kundeservice via MinSide, så hjelper de deg med å få på plass alt det tekniske sånn at du kan ha en bekymringsfri (internett)hverdag fremover. Ønsker uansett å takke deg for at du tok deg tid til å gi oss en god tilbakemelding, og en fin uke videre. Så håper jeg vi får anledning til å rette opp inntrykket og at ting funker som forventet fremover. Mvh Christian NextGenTel
Dårlig bilde. Forstyrrelser ved skifte av kanal. Stadig vekk faller sendingen ut.
Hei Reidar, Takk for at du har valgt å bli kunde hos NextGenTel, og for at du har tatt deg tid til å legge igjen en tilbakemelding til oss. Av det jeg leser så tolker jeg det dithen at det er TV-løsningen du opplever utfordringer med. Her er det flere ting som kan spille inn på kvaliteten, blant annet WiFi-dekning, om nettverket er koblet rett i TV-boksen osv. Siden jeg ikke har alle detaljene her, så anbefaler jeg deg å sjekke ut hjelpesidene våre her: https://hjelp.nextgentel.no/no_NO/tv-og-streaming/tv-fra-rikstv. Her finner du nyttig informasjon og evt. tips til feilsøking hvis du har problemer. Hvis du fortsatt skulle ha utfordringer er du selvfølgelig mer enn velkommen til å kontakte vårt dyktige kundeserviceteam. For mest effektiv dialog der, anbefaler jeg å sende en melding via MinSide, enten App eller på web. Du kan også kontakte RiksTV direkte. Jeg håper dette hjelper deg litt på vei, og at du veldig snart har en tilfredsstillende TV-opplevelse, uten forstyrrelser og utfall. Ønsker deg en flott uke! Mvh Christian NextGenTel