NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God oppfølging og service og enkel installasjon ved bytte
Hei Camilla, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 💚 Veldig kjekt å høre at du hadde en enkel og grei opplevelse i overgang til oss! Vi lover å jobbe på videre for at det skal være like enkelt for deg å være kunde hos oss fremover 😄 Ha en nydelig ettermiddag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Tjenesten fremstår som ustabil i perioder. Er ikke fornøyd med dette.
Hei Terje, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 💚 Ikke noe stas med ustabilt internett, jeg håper vi får muligheten til å rette opp i det! Jeg anbefaler at du ringer oss på 98707979 for raskest mulig hjelp til dette. Så håper jeg at vi fort finner en løsning på problemet. Ha en fin ettermiddag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Det er dessverre en gjenganger at det tar jæ@#$# lang tid å få kontakt med NGT på telefon, men nå en får kontakt så har jeg ingenting negativt å si om NGT. Kontakt via appen er sømløst, ingen problemer.
Hei Roger, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 😊 Veldig kjedelig å høre at det har tatt så lang tid for å komme i kontakt med oss, og det er riktig at vi i perioder har mye lengre ventetid enn hva vi er fornøyd med. Vi hadde for eksempel alt for lang ventetid denne sensommeren, men vårt kundeservice team har jobbet knallhardt og nå kan du komme i kontakt med oss på telefon på 1-2-3 🙌 Vi lover å fortsette med å jobbe på for at det skal være enkelt for deg å være kunde hos oss fremover. Ønsker deg en strålende fin ettermiddag Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Jeg synes personlig dette abonnementet er alt for dyrt.
Hei Svein, Tusen takk for at du er kunde hos oss og for at du deler din mening her på Bytt.no 😊 Så kjedelig å høre at du syns abonnementet er for dyrt, vi jobber på hver dag for å levere like god kvalitet på internett til en konkurransedyktig pris. Jeg kan ikke se ut fra denne omtalen hvilket abonnement du har, men hvis du er interessert så kan vi se på om du har riktig hastighet til ditt bruk, mange nordmenn betaler for mer hastighet enn de trenger. Ta gjerne kontakt med oss på chat via MinSide eller ring oss på 98707979. Jeg håper vi hører fra deg 😄 Ha en fin tirsdags ettermiddag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Klarte å matche prisene det første året etter bindingstid, etter år 2 var de likegyldige. Ellers grei.
Hei Laksvatning, Tusen takk for at du er kunde hos oss og at du deler din omtale her på Bytt.no 💚 Vi er alltid interessert i å høre hva du som kunde syns om oss både hva som er bra og hva som kunne vert bedre! Har du flere tilbakemeldinger setter jeg stor pris på både ris og ros, som kan sendes på e-post til [email protected]. Vi i NextGenTel skal fortsette å jobbe på hver dag for at det skal være enkelt for deg som kunde i tiden som kommer. Ønsker deg en fin tirsdags ettermiddag. Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Prisene øker ustanselig, 23,4 % så langt i år. Ønsker å vurdere bytte
Hei Tom, Tusen takk for at du er kunde hos oss og for at du deler din omtale her på Bytt.no! Som du skriver så har det vært en høy prisøkning på fiber i år, innkjøpsprisen på vår leveranse har økt med over 50 % siste året. Vi har sendte ut en e-post med mer utfyllende informasjon om prisløftet hvis du vil lese mer om dette. Vi lover å fortsette og jobbe på for at kundene våre skal fortsette å ha en konkurransedyktig pris på internett 💚 Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Useriøst firma, treig Internett. Nektet å godta oppsigelse, for å så være frekk nok til å bytte ut ruteren. Snakket med flere kundebehandlere hvor en sa det var iorden, mens når jeg ringte på nytt hadde de aldri mottatt oppsigelsen. Mye styr frem og tilbake ente det opp med at jeg sa opp selv, for å komme meg vekk fra firmaet.
Hei Jannicke, Så kjipt å lese at dette var din opplevelse med NextGenTel.. Jeg kan ikke se flere detaljer om abonnementet, og kan derfor ikke svare på hva som er grunnen til at du fikk forskjellige beskjeder i kontakt med oss. Men det er jo ikke noe vi kan si oss fornøyd med! Jeg håper uansett at du har fått på plass internett hos ny leverandør, og at det fungerer som det skal hjemme hos deg, vi vet det er kjipt når internett ikke fungerer som det skal. Ønsker deg en fin ettermiddag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel