NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Useriøst firma, treig Internett. Nektet å godta oppsigelse, for å så være frekk nok til å bytte ut ruteren. Snakket med flere kundebehandlere hvor en sa det var iorden, mens når jeg ringte på nytt hadde de aldri mottatt oppsigelsen. Mye styr frem og tilbake ente det opp med at jeg sa opp selv, for å komme meg vekk fra firmaet.
Hei Jannicke, Så kjipt å lese at dette var din opplevelse med NextGenTel.. Jeg kan ikke se flere detaljer om abonnementet, og kan derfor ikke svare på hva som er grunnen til at du fikk forskjellige beskjeder i kontakt med oss. Men det er jo ikke noe vi kan si oss fornøyd med! Jeg håper uansett at du har fått på plass internett hos ny leverandør, og at det fungerer som det skal hjemme hos deg, vi vet det er kjipt når internett ikke fungerer som det skal. Ønsker deg en fin ettermiddag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Selskapet er der for å dekke over Telenor's monopol. De følger alle pris-oppskruinger til Telenor, prisen er bare litt lavere. Det bidrar ikke akkuratt til konkuranse.
Hei Andr 😊 Tusen takk for at du tar deg tid til å dele din mening om NextGenTel her på Bytt.no. Vi setter stor pris på all tilbakemelding, både positiv og negativ, da det hjelper oss å bli bedre. Vi leverer fiber over Telenor sitt nett, og jobber på for å levere akkurat samme kvalitet til en konkurransedyktig pris, og vi har vunnet Best og billigste internett for lite og medium bruk her på Bytt.no hele 30 måneder nå🎉 Vi jobber på for å holde prisene konkurransedyktig, men når vi får store økninger i kostnadene for å levere internett, så må vi også øke prisen for å kunne fortsette å levere internett til kundene våre i fremtiden. Vi ønsker jo at du og alle våre kunder skal føle at du får en god deal på internett hos oss, og vi kan gjerne hjelpe med å se på om vi leverer internetthastighet som passer ditt bruk, det viser seg at mange nordmenn betaler for mer hastighet enn de egentlig trenger. Håper vi hører fra deg. Ha en riktig fin dag videre! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Dårlig informasjon og lite løsningsorienterte ved etablering av fiber. Fiberen leveres av tredjepart og selv med tidlig varsel fra meg for å finne mulig fremførings alternativ ble dette bare lagt i skuffen. Når da fiber skulle installeres var det selvsagt mange problemer som tok tid å løse, og installasjonen ble 6 uker forsinket. Generelt dårlig informasjon og umulig/treg tilbakemelding på henvendelser.
Var nogenlunde fornøyd, men synes nettet var litt treigt til tider, så jeg bestilte en tredobling av hastigheten. Opplevde ingen økt hastighet og ble fortalt at dette var normalt med mobilt bredbånd. Synes det er veldig misvisende av NextGenTel å tilby 300mbps når det realiteten aldri overstiger 100.
Hei William, Takk for at du har blitt kunde hos oss og at du deler din omtalen din her på Bytt.no 😊 Så kjedelig at internett ikke fungerer som det skal! Det er viktig for NextGenTel at du ikke skal betale for mer hastighet enn du trenger, her ser det ikke ut som om vi har lykkes med å anbefale den beste hastigheten for deg. Jeg hadde satt pris på om du sendte meg en e-post til [email protected], så jeg kan se nærmere på saken. Håper på å høre fra deg🙌 Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Utstyret fra dere fungherer bra. Bestilte og pakke fra Rikstv hos dere, de hørte jeg ikke noe fra. Og det måtte jeg mer eller mindre ordne opp i selv. Bestille utsyr til tv osv.
Hei Roger, Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din med oss. Kjekt å se at utstyret og internett fungerer bra! Så kjedelig at vi ikke klarte å fikse TV-bestillingen for deg første gang du har snakket med oss, den bestillingen skal vi ordne for deg.. Vi lover å jobbe på fremover for å gjøre det enkelt for deg å være kunde 😊 Ha en nydelig onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Bra service, opplever at internett er kjappere en sist leverandør selv om vi har en linje med mindre kapasitet
Hei Hans, Takk for omtalen din, og for at du har byttet til fiber fra oss 💚 Vi jobber for at du ikke skal betale for mer hastighet enn du trenger, ofte kan WiFi være grunnen til at hastigheten oppleves lavere enn hastigheten inn til boligen, og da er riktig WiFi-utstyr løsningen. Vi skal jobbe på videre for å gjøre det like enkelt for deg å være kunde i tiden fremover 😊 Ha en nydelig onsdag, og riktig god høst videre! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Vanskelig å få 5G. Så må få satt den i 2 etg og kjøpe en forsterker
Hei Trine, Kjedelig når internett ikke fungerer som det skal. Håper vi får muligheten til å finne og fikse feilen. Vi står klare til om du kontakter oss på telefon 98707979 eller chat via MinSide 😊 Jeg håper vi hører fra deg snart. Ha en fin torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel