Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 195 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 195 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 195 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
193
978
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no

Nesten helt fornøyd.

Omtale av  Roger I

Det er dessverre en gjenganger at det tar jæ@#$# lang tid å få kontakt med NGT på telefon, men nå en får kontakt så har jeg ingenting negativt å si om NGT. Kontakt via appen er sømløst, ingen problemer.

Svar fra NextGenTel
29.10.2024 16:18

Hei Roger, Tusen takk for at du er kunde hos NextGenTel og for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 😊 Veldig kjedelig å høre at det har tatt så lang tid for å komme i kontakt med oss, og det er riktig at vi i perioder har mye lengre ventetid enn hva vi er fornøyd med. Vi hadde for eksempel alt for lang ventetid denne sensommeren, men vårt kundeservice team har jobbet knallhardt og nå kan du komme i kontakt med oss på telefon på 1-2-3 🙌 Vi lover å fortsette med å jobbe på for at det skal være enkelt for deg å være kunde hos oss fremover. Ønsker deg en strålende fin ettermiddag Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Alt for dyrt månedsbeløp

Omtale av  Svein R. H

Jeg synes personlig dette abonnementet er alt for dyrt.

Svar fra NextGenTel
29.10.2024 16:15

Hei Svein, Tusen takk for at du er kunde hos oss og for at du deler din mening her på Bytt.no 😊 Så kjedelig å høre at du syns abonnementet er for dyrt, vi jobber på hver dag for å levere like god kvalitet på internett til en konkurransedyktig pris. Jeg kan ikke se ut fra denne omtalen hvilket abonnement du har, men hvis du er interessert så kan vi se på om du har riktig hastighet til ditt bruk, mange nordmenn betaler for mer hastighet enn de trenger. Ta gjerne kontakt med oss på chat via MinSide eller ring oss på 98707979. Jeg håper vi hører fra deg 😄 Ha en fin tirsdags ettermiddag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Greit selskap, lite mas, liten interesse.

Omtale av  Laksvatning

Klarte å matche prisene det første året etter bindingstid, etter år 2 var de likegyldige. Ellers grei.

Svar fra NextGenTel
29.10.2024 16:11

Hei Laksvatning, Tusen takk for at du er kunde hos oss og at du deler din omtale her på Bytt.no 💚 Vi er alltid interessert i å høre hva du som kunde syns om oss både hva som er bra og hva som kunne vert bedre! Har du flere tilbakemeldinger setter jeg stor pris på både ris og ros, som kan sendes på e-post til [email protected]. Vi i NextGenTel skal fortsette å jobbe på hver dag for at det skal være enkelt for deg som kunde i tiden som kommer. Ønsker deg en fin tirsdags ettermiddag. Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Pris sjokk

Omtale av  Tom

Prisene øker ustanselig, 23,4 % så langt i år. Ønsker å vurdere bytte

Svar fra NextGenTel
27.10.2024 20:38

Hei Tom, Tusen takk for at du er kunde hos oss og for at du deler din omtale her på Bytt.no! Som du skriver så har det vært en høy prisøkning på fiber i år, innkjøpsprisen på vår leveranse har økt med over 50 % siste året. Vi har sendte ut en e-post med mer utfyllende informasjon om prisløftet hvis du vil lese mer om dette. Vi lover å fortsette og jobbe på for at kundene våre skal fortsette å ha en konkurransedyktig pris på internett 💚 Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Useriøst firma som nekter kundene å si opp

Omtale av  Jannicke Ø. P

Useriøst firma, treig Internett. Nektet å godta oppsigelse, for å så være frekk nok til å bytte ut ruteren. Snakket med flere kundebehandlere hvor en sa det var iorden, mens når jeg ringte på nytt hadde de aldri mottatt oppsigelsen. Mye styr frem og tilbake ente det opp med at jeg sa opp selv, for å komme meg vekk fra firmaet.

Svar fra NextGenTel
29.10.2024 16:35

Hei Jannicke, Så kjipt å lese at dette var din opplevelse med NextGenTel.. Jeg kan ikke se flere detaljer om abonnementet, og kan derfor ikke svare på hva som er grunnen til at du fikk forskjellige beskjeder i kontakt med oss. Men det er jo ikke noe vi kan si oss fornøyd med! Jeg håper uansett at du har fått på plass internett hos ny leverandør, og at det fungerer som det skal hjemme hos deg, vi vet det er kjipt når internett ikke fungerer som det skal. Ønsker deg en fin ettermiddag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

En trist "konkurrent".

Omtale av  Andr K

Selskapet er der for å dekke over Telenor's monopol. De følger alle pris-oppskruinger til Telenor, prisen er bare litt lavere. Det bidrar ikke akkuratt til konkuranse.

Svar fra NextGenTel
27.10.2024 11:37

Hei Andr 😊 Tusen takk for at du tar deg tid til å dele din mening om NextGenTel her på Bytt.no. Vi setter stor pris på all tilbakemelding, både positiv og negativ, da det hjelper oss å bli bedre. Vi leverer fiber over Telenor sitt nett, og jobber på for å levere akkurat samme kvalitet til en konkurransedyktig pris, og vi har vunnet Best og billigste internett for lite og medium bruk her på Bytt.no hele 30 måneder nå🎉 Vi jobber på for å holde prisene konkurransedyktig, men når vi får store økninger i kostnadene for å levere internett, så må vi også øke prisen for å kunne fortsette å levere internett til kundene våre i fremtiden. Vi ønsker jo at du og alle våre kunder skal føle at du får en god deal på internett hos oss, og vi kan gjerne hjelpe med å se på om vi leverer internetthastighet som passer ditt bruk, det viser seg at mange nordmenn betaler for mer hastighet enn de egentlig trenger. Håper vi hører fra deg. Ha en riktig fin dag videre! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Dårlig dialog

Omtale av  Henrik M

Dårlig informasjon og lite løsningsorienterte ved etablering av fiber. Fiberen leveres av tredjepart og selv med tidlig varsel fra meg for å finne mulig fremførings alternativ ble dette bare lagt i skuffen. Når da fiber skulle installeres var det selvsagt mange problemer som tok tid å løse, og installasjonen ble 6 uker forsinket. Generelt dårlig informasjon og umulig/treg tilbakemelding på henvendelser.

NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR