NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ting fungerer som forventet. Ba om å få fjernkontroll med talltastatur.
Nexgentel leverer hva de lover hva gjelder hastighet. Men faktura samsvarer ikke med tilbudt pris. Noen tillegg som ikke ble nevnt i samtalen med selger. Det er bl.a. lagt inn et fakturagebyr på kr 129,- DET ER UHØRT DRØYT, OG VIL IKKE BLI BETALT!
Når vi skulle skifte selskap spurte jeg flere gang om kanalene var de samme...særlig fotball og formel 1 var viktig for oss...jada sa han ingen forandring på kanalene...så vi føler oss veldig lurt ! Men snakka med en hyggelig mann i Rikstv, og han ordna så vi fikk tilbake sportskanalen....men vi må jo betale ekstra , så vi ender vel opp med et mye dyrere abonnement enn vi hadde...Veldig skuffa Nexgentel!
Har ikke fått startet opp med tjenesten,da kun vår leieboer har fått sine tjenester.
Litt nytt enda håper det blir bedre etterhvert .fjernkontrollen passer ikke for eldre folk .har bestilt en med tall .
Ennå kort referanse tid, fungerer som forventet. Fikk Telenor sin boks til å virke etter resetting.
I september ble jeg lurt av en selger til å gå over til dere, fra Telenor. Jeg skulle ha 5 helt like abonnement. Pr i dag er vi fortsatt 2 som ikke har TV. Jeg fikk nett for to dager siden. Det er avglemt å si opp ett abonnement hos Telenor slik at jeg har fått regning fra dem også for november. Når jeg ga beskjed om at det skulle sies opp hos Telenor for to dager siden så ble ett av mine 5 abonnement hos NextGenTel sagt opp i stedet !! Jeg sliter veldig med de som sitter på kundesenteret. I går fikk jeg faktura på 3 abonnementer ut året. Tre !?!