NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fungerer greit,men var veldig trøbblete å få til å virke. Det skulle vert en kvikk start meny med i pakken
Hei Atle H, Tusen takk for at du legger igjen din tilbakemelding om oss her på Bytt.no! Håper at internett går som det suser hos deg nå, uten noe ustabilitet. Kjedelig når det er trøblete å få installert. Vi skulle gjerne hatt flere detaljer om hva som ikke var enkelt og dine tips til hva som kunne vært bedre, din tilbakemelding som kunde betyr mye for oss! Jeg håper du får sendt oss en melding med flere detaljer på det via MinSide😊 Ønsker deg en fin onsdag! Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel
Misvisende at man ikke har et samlet abbonoment. Mp forholde seg til 2 aktørerer(RiksTV og nextgentel)
Hei Christian, Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no! Vi leverer TV fra RiksTV via vårt internett, for at vi skal kunne tilby den beste TV-tjenesten vi kan til våre internettkunder. Det er et tett samarbeid mellom oss som leverandører og vi jobber på for å tilby den beste samlede pakken til våre felles kunder 😊 Så kjedelig at du er så misfornøyd med samarbeidet, og at det er registrert som to separate abonnement. Vi jobber for at det gjøre det enkelt å være kunde, så vi tar med oss din tilbakemelding på dette videre. Hvis du ellers har problem med internett eller andre spørsmål om abonnementet hos oss så håper jeg du tar kontakt med oss, vi er klare til å hjelpe på chat via MinSide eller telefon 98707979 😊 Ønsker deg en fin onsdag! Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel
Det er ustabilt. Hvis det er min ruter så burde de ikke godkjent den i kjøpsøyeblikket.
Hei Svein, Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no! Så kjedelig at du har ustabilt nett.. Selv om vi har valgfrihet på utstyr og ruteren du bruker ikke er fra oss, vil vi at du skal ha best mulig internettopplevelse som kunde hos oss. Jeg håper du tar kontakt med oss sånn at vi kan komme med en anbefaling på hva som vil være best å gjøre for et mer stabilt nett! Vi står klare til å hjelpe deg på chat via MinSide og telefon 98707979. Ønsker deg en fin onsdag 😊 Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel
Mye rot i starten. Liten kontroll på hva externe selgere lover kundene for å kapre nye kunder. Tragisk
Hei Ronald, Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no, vi setter stor pris på å få tilbakemelding på hva vi gjør rett og galt fra våre kunder! Så kjedelig å høre at det har vært mye krøll i oppstarten av ditt abonnement hos oss, det vil vi gjerne høre mer om for å få flere detaljer om hva som har gått galt her. Send oss gjerne en tilbakemelding på det via MinSide. Jeg håper at alt fungerer som det skal hos deg nå, og hvis du har noen spørsmål eller det er noe vi kan hjelpe med angående ditt internett, så står vi klare til å hjelpe både på chat og telefonnummer 98707979 😊 Ønsker deg en fin onsdag! Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel
Enkelt oppsett. Bra dekning. Hyggelige medarbeidere
Hei, Charlotte Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no! Veldig kjekt å lese at du er fornøyd med oppsett, dekning og kundeservice! Det gir oss motivasjon til å fortsette å jobbe videre i samme retning, for at det skal være enkelt som kunde hos NextGenTel 😊 Har du noen spørsmål så er det bare å ta kontakt! Ønsker deg en riktig god mandag Hilsen Jenny, NextGenTel
Veldig ustabilt , singnal faller ofte ut. Veldig irriterende.
Hei Ole, Tusen takk for at du legger igjen din omtale om oss her på Bytt.no! Så kjipt at du opplever veldig ustabilt internett som kunde hos oss, det vil vi gjerne få hjulpet deg med å rette opp i. Jeg får dessverre ikke noe mer informasjon om ditt abonnement enn det du skriver her, og kan derfor ikke svare på akkurat hva som gjør at du opplever ustabilt nett hjemme. Jeg anbefaler deg å ta kontakt med oss, så skal vi stå klare til å hjelpe fra vår kundeservice. Du kan ringe oss på 98707979 😊 Jeg håper vi får hjulpet deg med å fikset problemet fort! Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel
Veldig dårlig wifi-signal i et par måneder før de byttet ny routermodell. Veldig vanskelig å si opp abonnementet, jeg har bedt om å stoppe tjenesten 6 måneder før tiden, men de sendte meg fortsatt regninger etter oppsigelsesdatoen. Jeg prøvde å snakke med dem, deres forklaring var at det var for tidlig at de ikke kunne si opp, så jeg måtte betale ytterligere to måneder etter samtalen. Blodig grådig.
Hei, Shiming Tusen takk for at du vil legge igjen din tilbakemelding om oss her på Bytt.no, det setter vi i NextGenTel stor pris på! Så er det veldig kjedelig å høre at du har hatt så dårlig opplevelse som kunde hos oss, og det betyr jo også at vi ikke har gjort jobben vår godt nok i dette tilfellet. Jeg har ikke flere detaljer om ditt abonnement annet enn hva du skriver her. Men kjedelig at du har hatt problemer med WiFi og at du deretter ikke har fått hjelpen du ba om i kontakt med oss. Jeg skal prøve å forklare litt og håper jeg har forstått riktig. Som ny bredbåndskunde får du 12 måneders bindingstid på abonnementet hos oss, du kan fortsatt si opp abonnementet selv om du har bindingstid, men du må da betale et bruddgebyr etter hvor lang tid du har igjen av bindingstiden. Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel