NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Mye rot i starten. Liten kontroll på hva externe selgere lover kundene for å kapre nye kunder. Tragisk
Hei Ronald, Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no, vi setter stor pris på å få tilbakemelding på hva vi gjør rett og galt fra våre kunder! Så kjedelig å høre at det har vært mye krøll i oppstarten av ditt abonnement hos oss, det vil vi gjerne høre mer om for å få flere detaljer om hva som har gått galt her. Send oss gjerne en tilbakemelding på det via MinSide. Jeg håper at alt fungerer som det skal hos deg nå, og hvis du har noen spørsmål eller det er noe vi kan hjelpe med angående ditt internett, så står vi klare til å hjelpe både på chat og telefonnummer 98707979 😊 Ønsker deg en fin onsdag! Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel
Enkelt oppsett. Bra dekning. Hyggelige medarbeidere
Hei, Charlotte Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no! Veldig kjekt å lese at du er fornøyd med oppsett, dekning og kundeservice! Det gir oss motivasjon til å fortsette å jobbe videre i samme retning, for at det skal være enkelt som kunde hos NextGenTel 😊 Har du noen spørsmål så er det bare å ta kontakt! Ønsker deg en riktig god mandag Hilsen Jenny, NextGenTel
Veldig ustabilt , singnal faller ofte ut. Veldig irriterende.
Hei Ole, Tusen takk for at du legger igjen din omtale om oss her på Bytt.no! Så kjipt at du opplever veldig ustabilt internett som kunde hos oss, det vil vi gjerne få hjulpet deg med å rette opp i. Jeg får dessverre ikke noe mer informasjon om ditt abonnement enn det du skriver her, og kan derfor ikke svare på akkurat hva som gjør at du opplever ustabilt nett hjemme. Jeg anbefaler deg å ta kontakt med oss, så skal vi stå klare til å hjelpe fra vår kundeservice. Du kan ringe oss på 98707979 😊 Jeg håper vi får hjulpet deg med å fikset problemet fort! Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel
Veldig dårlig wifi-signal i et par måneder før de byttet ny routermodell. Veldig vanskelig å si opp abonnementet, jeg har bedt om å stoppe tjenesten 6 måneder før tiden, men de sendte meg fortsatt regninger etter oppsigelsesdatoen. Jeg prøvde å snakke med dem, deres forklaring var at det var for tidlig at de ikke kunne si opp, så jeg måtte betale ytterligere to måneder etter samtalen. Blodig grådig.
Hei, Shiming Tusen takk for at du vil legge igjen din tilbakemelding om oss her på Bytt.no, det setter vi i NextGenTel stor pris på! Så er det veldig kjedelig å høre at du har hatt så dårlig opplevelse som kunde hos oss, og det betyr jo også at vi ikke har gjort jobben vår godt nok i dette tilfellet. Jeg har ikke flere detaljer om ditt abonnement annet enn hva du skriver her. Men kjedelig at du har hatt problemer med WiFi og at du deretter ikke har fått hjelpen du ba om i kontakt med oss. Jeg skal prøve å forklare litt og håper jeg har forstått riktig. Som ny bredbåndskunde får du 12 måneders bindingstid på abonnementet hos oss, du kan fortsatt si opp abonnementet selv om du har bindingstid, men du må da betale et bruddgebyr etter hvor lang tid du har igjen av bindingstiden. Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel
Dårlig service ! Og kundeservice enda verre. Anbefaler ikke dette til noen!
Hei, Mini! Takk for at du har vært kunde, og for at du legger igjen omtalen din på Bytt.no. Veldig kjedelig å se at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Det skulle jeg gjerne vært foruten, men jeg håper uansett at du har funnet deg en internettleverandør du er fornøyd med 😊 Ha en flott tirsdag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Får ingen tv kanaler. Ruteren er tilkoplet i under etasjen, mens tv er i andre etasje
Hei Thorbjørn, Tusen takk for at du legger igjen din omtale om oss her på Bytt.no! Så kjipt at du ikke får inn noen TV-kanaler, jeg ser dessverre ingen flere detaljer enn det du skriver her på Bytt. Hvis du ikke allerede har gjort det så vil jeg anbefale at du ringer oss sånn at vi kan hjelpe med å få TV-abonnementet til å fungere! Vi er klare til å hjelpe på telefon 98707979 😊 Ønsker deg en riktig fin dag Hilsen, Jenny NextGenTel
Ok. Selger kunne gjerne fortalt at wifi boksen til Telenor ikke fungerte på deres nett.. Jeg fikk en e-post av dere et par dager før overgang, men det var for sent. Ikke noe negativt om selger fra dere hadde sagt dette. Da kunne vi ha kjøpt en ny ruter i god tid før overgang.
Hei Fredrik, Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no! Vi har valgfrihet på ruter, som betyr at når du bestiller internett fra oss så kan du velge om du vil bruke eget utstyr eller om du vil bestille med utstyr fra oss 🙌 Så lenge WiFi-ruteren ikke har en operatørsperre skal du kunne bruke den, selv om du har fått den hos en annen leverandør. Her kan det høres ut som du har hatt en ruter med operatørsperre, siden du har fått beskjed om å ikke bruke den. Vi må bare beklage at vi har oppfattet dette for sent og at informasjonen har gått ut til deg så tett opp mot installasjon, det tyder på at vi må jobbe på videre for å bli bedre på dette! Jeg håper at internett fungerer som det skal hos deg nå, og har du noen spørsmål om abonnementet hos oss så er det bare å ta kontakt på chat via MinSide eller telefon 98707979 😊 Ønsker deg en riktig fin dag Hilsen, Jenny NextGenTel