NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig dårlig wifi-signal i et par måneder før de byttet ny routermodell. Veldig vanskelig å si opp abonnementet, jeg har bedt om å stoppe tjenesten 6 måneder før tiden, men de sendte meg fortsatt regninger etter oppsigelsesdatoen. Jeg prøvde å snakke med dem, deres forklaring var at det var for tidlig at de ikke kunne si opp, så jeg måtte betale ytterligere to måneder etter samtalen. Blodig grådig.
Hei, Shiming Tusen takk for at du vil legge igjen din tilbakemelding om oss her på Bytt.no, det setter vi i NextGenTel stor pris på! Så er det veldig kjedelig å høre at du har hatt så dårlig opplevelse som kunde hos oss, og det betyr jo også at vi ikke har gjort jobben vår godt nok i dette tilfellet. Jeg har ikke flere detaljer om ditt abonnement annet enn hva du skriver her. Men kjedelig at du har hatt problemer med WiFi og at du deretter ikke har fått hjelpen du ba om i kontakt med oss. Jeg skal prøve å forklare litt og håper jeg har forstått riktig. Som ny bredbåndskunde får du 12 måneders bindingstid på abonnementet hos oss, du kan fortsatt si opp abonnementet selv om du har bindingstid, men du må da betale et bruddgebyr etter hvor lang tid du har igjen av bindingstiden. Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel
Dårlig service ! Og kundeservice enda verre. Anbefaler ikke dette til noen!
Hei, Mini! Takk for at du har vært kunde, og for at du legger igjen omtalen din på Bytt.no. Veldig kjedelig å se at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Det skulle jeg gjerne vært foruten, men jeg håper uansett at du har funnet deg en internettleverandør du er fornøyd med 😊 Ha en flott tirsdag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Får ingen tv kanaler. Ruteren er tilkoplet i under etasjen, mens tv er i andre etasje
Hei Thorbjørn, Tusen takk for at du legger igjen din omtale om oss her på Bytt.no! Så kjipt at du ikke får inn noen TV-kanaler, jeg ser dessverre ingen flere detaljer enn det du skriver her på Bytt. Hvis du ikke allerede har gjort det så vil jeg anbefale at du ringer oss sånn at vi kan hjelpe med å få TV-abonnementet til å fungere! Vi er klare til å hjelpe på telefon 98707979 😊 Ønsker deg en riktig fin dag Hilsen, Jenny NextGenTel
Ok. Selger kunne gjerne fortalt at wifi boksen til Telenor ikke fungerte på deres nett.. Jeg fikk en e-post av dere et par dager før overgang, men det var for sent. Ikke noe negativt om selger fra dere hadde sagt dette. Da kunne vi ha kjøpt en ny ruter i god tid før overgang.
Hei Fredrik, Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no! Vi har valgfrihet på ruter, som betyr at når du bestiller internett fra oss så kan du velge om du vil bruke eget utstyr eller om du vil bestille med utstyr fra oss 🙌 Så lenge WiFi-ruteren ikke har en operatørsperre skal du kunne bruke den, selv om du har fått den hos en annen leverandør. Her kan det høres ut som du har hatt en ruter med operatørsperre, siden du har fått beskjed om å ikke bruke den. Vi må bare beklage at vi har oppfattet dette for sent og at informasjonen har gått ut til deg så tett opp mot installasjon, det tyder på at vi må jobbe på videre for å bli bedre på dette! Jeg håper at internett fungerer som det skal hos deg nå, og har du noen spørsmål om abonnementet hos oss så er det bare å ta kontakt på chat via MinSide eller telefon 98707979 😊 Ønsker deg en riktig fin dag Hilsen, Jenny NextGenTel
Tungvint oppstart av tv. kronglete og tungvint. Har en 90 åring i huset som ikke klarer å starte TV systemet på egen hånd. Dette fungerte fint på Telenor sitt system.
Hei Asgeir L, Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no! Så kjedelig at det har vært både kronglete og tungvint med oppstart på TV-biten. Vi jobber jo for at det skal være enkelt å bli kunde hos oss. Jeg ser ikke flere detaljer om hva som er vanskelig annet enn det du skriver her, så jeg håper du tar deg tid til å ringe oss på 98707979! Da kan vi hjelpe med de spørsmålene du har rundt abonnementet og forhåpentligvis kunne hjelpe med å gjøre det enklere for deg og din husstand 😊 Ønsker deg en riktig fin dag Jenny, NextGenTel
Den har fungert mye bedreven trådløst. Har ikke noe mer å melde fra om.
Hei Njål, Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no! Så kjekt å lese at nettet fra oss fungerer akkurat som det skal hos deg 😊 Har du noen spørsmål om abonnementet fra oss, er det bare å ta kontakt med oss på chat via MinSide eller ringe oss på 98707979, så skal vi stå klare til å hjelpe! Ønsker deg en riktig fin dag Jenny, NextGenTel
Jeg er godt fornøyd med så langt. installasjon gikk greit .
Hei, Karsten! Takk for at du har blitt kunde, og for at du deler omtalen din på Bytt.no 😃 Veldig fint å se at du er fornøyd med overgangen til oss! Vi jobber på for å gjøre internett så enkelt som mulig for deg. Hos oss skal du få samme fiberkvaliteten, bare billigere. Ha en strålende tirsdag! Beste hilsen Martin, NextGenTel