NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har sittet mange timer å snakket med konsulenter for å få internett på tv , null respons, ellers er tv singnaler meget bra. Prøv å få til internett på min tv , eller vurderer jeg mitt kundeforhold hos dere
Hei, Helge H Så kjipt å høre at det ikke har vært lett å få internett på TVen din. Hvis det ikke har løst seg til nå så hjelper vi gjerne så godt som vi kan. Hvis det er sånn at det kun er TVen din som ikke får internettsignal mens internett fungerer som det skal på alle andre enheter så er det mulig at det er en innstilling på TV eller noe som må sjekkes med TV-leverandør. Håper vi hører fra deg og så håper jeg at du allerede har fått internett på TVen din - Vi vil jo trossalt fortsette å levere internett til deg og ikke minst at du skal være fornøyd med det vi leverer 😄 Ønsker deg en flott uke Jenny NextGenTel
Det er bra. Angående pris.så slår dere telenor ned i støvlene.
Hei, Karsten Tusen takk for din omtale! Så flott å høre at bredbåndet fungerer ganske greit - men vi vil gjerne at det skal fungere helt utmerket, så ta gjerne kontakt med oss så ser vi hva som skal til for å optimalisere nettet hos deg ⚡ Vi er glad for at du velger Norges prispresser på bredbånd. Ønsker deg en fin uke Jenny NextGenTel
Har ikke hatt problemer hittil ,så vil tiden vise, har ikke vært abonent så lenge
Hei, Kjell S Tusen takk for din omtale - det betyr mye å få høre din mening! Helt supert at det fungerer som det skal. Og hvis du skulle oppleve noen endring, må du ikke nøle med å ta kontakt med oss 😄 Takk for at du velger bredbånd fra NextGenTel. Ønsker deg en riktig god dag Jenny NextGenTel
Bra bredbånd men håpløs lang ventetid for komme i kontakt med kundeservice.
Hei Irene, Vi er glad for å høre at du er fornøyd med bredbåndet - da høres det ut som det virker som det skal 🐱🏍 Vi vet at det noen ganger kan være kø og jobber hver dag for å prøve å gjøre det så enkelt som mulig for kunder å komme i kontakt med oss. Hvis det skulle skje igjen at du må vente i kø når du ringer oss, så kan vi anbefale å skrive til oss på chat eller direktemelding på Facebook. Der vil du også få god hjelp! Takk for at du velger Norges prispresser på bredbånd 😀 Ønsker deg en fin start på uken Jenny NextGenTel
NextGenTel ordnet nytt bredbånd på en dag😁 etter at det opprinnelige ble frakoblet.
Hei, Kenneth C Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen din omtale her på bytt.no! Vi er veldig glade for å høre at du har fått super service - det er sånn vi skal ha det. Vi skal jobber for at du kan være like fornøyd fremover 😄 Ha en stårlende dag Jenny NextGenTel
Etter å ha blitt koblet ned av tidligere leverandør fikset NGT ny linje på en dag, istedenfor 3-4 dager.
Hei, Tusen takk for at du skriver en omtale om oss her på Bytt.no! Flott å høre at du er fornøyd - det skal være enkelt å bli kunde hos NextGenTel! Vi er glade for at du valgte Norges prispresser på bredbånd 🥳 Ønsker deg en fin dag og en god helg Jenny NextGenTel
Har tilbakevendende problem, har til tider bare 5 til 10 Mbs når måling via appen, men opp mot Telenors hastighetsmåling er ofte på 20 til 25 Mbs. Oskar.
Hei, Oskar B. S Takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no i dag! Nå vet jeg ikke hvilken type bredbånd du har, om det er over samme linje som Telenor har levert så skal vi kunne levere samme hastighet. Jeg anbefaler at du kontakter oss så får du hjelp av en dyktig medarbeider hos oss til å hjelpe med saken. Vi er tilgjengelig for å hjelpe deg på 987 07 979, via MinSide eller på direktemelding på Facebook-siden vår. Ønsker deg en fin fredag og god helg! Jenny, NextGenTel