NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bra bredbånd men håpløs lang ventetid for komme i kontakt med kundeservice.
Hei Irene, Vi er glad for å høre at du er fornøyd med bredbåndet - da høres det ut som det virker som det skal 🐱🏍 Vi vet at det noen ganger kan være kø og jobber hver dag for å prøve å gjøre det så enkelt som mulig for kunder å komme i kontakt med oss. Hvis det skulle skje igjen at du må vente i kø når du ringer oss, så kan vi anbefale å skrive til oss på chat eller direktemelding på Facebook. Der vil du også få god hjelp! Takk for at du velger Norges prispresser på bredbånd 😀 Ønsker deg en fin start på uken Jenny NextGenTel
NextGenTel ordnet nytt bredbånd på en dag😁 etter at det opprinnelige ble frakoblet.
Hei, Kenneth C Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen din omtale her på bytt.no! Vi er veldig glade for å høre at du har fått super service - det er sånn vi skal ha det. Vi skal jobber for at du kan være like fornøyd fremover 😄 Ha en stårlende dag Jenny NextGenTel
Etter å ha blitt koblet ned av tidligere leverandør fikset NGT ny linje på en dag, istedenfor 3-4 dager.
Hei, Tusen takk for at du skriver en omtale om oss her på Bytt.no! Flott å høre at du er fornøyd - det skal være enkelt å bli kunde hos NextGenTel! Vi er glade for at du valgte Norges prispresser på bredbånd 🥳 Ønsker deg en fin dag og en god helg Jenny NextGenTel
Har tilbakevendende problem, har til tider bare 5 til 10 Mbs når måling via appen, men opp mot Telenors hastighetsmåling er ofte på 20 til 25 Mbs. Oskar.
Hei, Oskar B. S Takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no i dag! Nå vet jeg ikke hvilken type bredbånd du har, om det er over samme linje som Telenor har levert så skal vi kunne levere samme hastighet. Jeg anbefaler at du kontakter oss så får du hjelp av en dyktig medarbeider hos oss til å hjelpe med saken. Vi er tilgjengelig for å hjelpe deg på 987 07 979, via MinSide eller på direktemelding på Facebook-siden vår. Ønsker deg en fin fredag og god helg! Jenny, NextGenTel
Heimgard virker ikke så jeg har desverre ikke noe nett. Om det startes en shat med dere går det ikke å ringe dere. Får bare beskjed att shaten må lukkes
Hei, Odd E. S Takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no! Kundenes opplevelser og vurderinger er viktig for oss for å kunne utvikle oss og forbedre oss. 😊 Så leit å høre at det er problemer med WiFi-utstyret, jeg håper du tar deg tid til å ringe oss igjen i dag så vi får hjulpet med å ordne problemet kjapt. Vi er tilgjengelig for å hjelpe deg på 987 07 979, via MinSide eller på direktemelding på Facebook-siden vår. Ønsker deg en fin helg! Jenny NextGenTel
Byttet bredbånd og TV -pakke fra Telenor. Det burde jeg gjort for lenge siden…..
Hei, Ottar J Takk for din omtale her på Bytt.no! Så flott å høre at du er fornøyd med byttet til oss - vi leverer jo tross alt over samme fiber som Telenor og vi jobber alltid for å være prispresser på bredbånd 🥳 Håper du er like fornøyd som kunde fremover! Ønsker deg en riktig god helg Jenny NextGenTel
NextGenTel bredbånd er god kvalitet og rimelig pris. Jeg er godt fornøyd.
Hei Kanjamas Takk for at du deler din omtale med oss på Bytt.no! Helt topp at du er fornøyd med både kvalitet og pris - vi jobber alltid for å presse prisene på bredbånd⚡ Takk for at du valgte bredbånd fra oss Jenny NextGenTel