NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har tilbakevendende problem, har til tider bare 5 til 10 Mbs når måling via appen, men opp mot Telenors hastighetsmåling er ofte på 20 til 25 Mbs. Oskar.
Hei, Oskar B. S Takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no i dag! Nå vet jeg ikke hvilken type bredbånd du har, om det er over samme linje som Telenor har levert så skal vi kunne levere samme hastighet. Jeg anbefaler at du kontakter oss så får du hjelp av en dyktig medarbeider hos oss til å hjelpe med saken. Vi er tilgjengelig for å hjelpe deg på 987 07 979, via MinSide eller på direktemelding på Facebook-siden vår. Ønsker deg en fin fredag og god helg! Jenny, NextGenTel
Heimgard virker ikke så jeg har desverre ikke noe nett. Om det startes en shat med dere går det ikke å ringe dere. Får bare beskjed att shaten må lukkes
Hei, Odd E. S Takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no! Kundenes opplevelser og vurderinger er viktig for oss for å kunne utvikle oss og forbedre oss. 😊 Så leit å høre at det er problemer med WiFi-utstyret, jeg håper du tar deg tid til å ringe oss igjen i dag så vi får hjulpet med å ordne problemet kjapt. Vi er tilgjengelig for å hjelpe deg på 987 07 979, via MinSide eller på direktemelding på Facebook-siden vår. Ønsker deg en fin helg! Jenny NextGenTel
Byttet bredbånd og TV -pakke fra Telenor. Det burde jeg gjort for lenge siden…..
Hei, Ottar J Takk for din omtale her på Bytt.no! Så flott å høre at du er fornøyd med byttet til oss - vi leverer jo tross alt over samme fiber som Telenor og vi jobber alltid for å være prispresser på bredbånd 🥳 Håper du er like fornøyd som kunde fremover! Ønsker deg en riktig god helg Jenny NextGenTel
NextGenTel bredbånd er god kvalitet og rimelig pris. Jeg er godt fornøyd.
Hei Kanjamas Takk for at du deler din omtale med oss på Bytt.no! Helt topp at du er fornøyd med både kvalitet og pris - vi jobber alltid for å presse prisene på bredbånd⚡ Takk for at du valgte bredbånd fra oss Jenny NextGenTel
Noenlunde fornøyd med fiber interneet, men svært misfornøyd med fiber fasttelefon. Virker noen ganger, noen ganger ikke - både inng. og utg. Fikk etter mye feilsøking tilsendt ny ruter som var feil type (uten tlf. og tv.) Misfornøyd med telefonlinje og utstyr.
Hei Eilif O. S Så kjedelig at telefonien ikke virker som den skal. Det er jo klart at det forventes at de tjenestene du har oss skal fungere. Jeg håper du tar deg tid til å kontakte oss igjen så vi får tatt en gjennomgang på problemet med fasttelefonien. Vi er tilgjengelig for å hjelpe deg på 987 07 979, via MinSide eller på direktemelding på Facebook-siden vår. Ønsker deg en fin helg! Jenny NextGenTel
Ruteren er gammeldags kan ikke lage gjeste nett. Den detter ut hele tiden. Er ikke fornøyd i det hele tatt. Håper dette blir bedre
Hei, Leif Takk for din omtale her på Bytt.no! Så kjipt at du har fått utstyr som er gammeldags - vi har jo valgfrihet på utstyr sånn at du skal kunne velge selv om du vil bruke ruter fra oss, mesh-utstyr eller om du vil bruke eget wifi-utstyr. Ta gjerne kontakt med oss, så får du hjelp av en dyktig medarbeider hos oss til å tilpasse hvilket utstyr som passer best hos deg 🥳 Ønsker deg en fin helg Jenny NextGenTel
Ble lovet samme fart som Telenor (100/100), men fikk 50/50. La også på ekstragebyr for routerleie etter avtalen var inngått, mottok ikke router innen oppstartsdato, ikke sagt opp mitt gamle abbo så jeg må betale dobbelt, umulige å få tak i på telefon, bruker ukesvis å svare på chat.. Styr unna.
Hei, Så kjipt å høre at du har fått en så dårlig oppstart med kundeforholdet hos oss! Jeg håper du tar deg tid til å kontakte oss, så vi kan nøste opp i det som er skjedd. Så blir du forhåpentligvis mer fornøyd med abonnementet hos oss fremover. Vi er tilgjengelig for å hjelpe deg på 987 07 979, via MinSide eller på direktemelding på Facebook-siden vår. Ønsker deg en fin dag 😊 Jenny NextGenTel