NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter 9 dager har jeg ikke Internet og TV! Jeg kaster bort dager uten å få kontakt og hjelp. Har hatt Telenor uten problemer i årevis. NextGentel kan bare nås via nettet som ikke fungerer. Advarer alle IKKE INNGÅ AVTALE MED DETTE SELSKAPET!
Hei, Anders L Vi beklager for at du har hatt en problematisk oppstart i ditt kundeforhold hos oss. Håper at vi får mulighet til å endre ditt inntrykk av oss som leverandør og at du blir mer fornøyd som kunde i tiden som kommer! Jeg håper at du har fått internett og TV til å fungere til nå, men hvis du fortsatt opplever problemer tilknyttet dette så ønsker vi at du tar kontakt med oss for dette. Du kan ringe vår kundeservice eller sende oss en melding via MinSide og en dyktig kollega med teknisk kompetanse hjelper deg så godt som vi kan. Ønsker deg en god dag 😊 Mvh Jenny
Jeg ble lovet en pris som var mindre en Telenor. Jeg ble lovet å ikke måtte bytte noe av det elektriske. Jeg fikk sendt en boks med kun 2 utak den kunne jeg ikke bruke jeg har vært uten internett siden. Ringer for å bytte tilbake til Telenor, får beskjed at fristen er gått ut. Jeg sier at dere har ikke levert hva dere lovet selger var super koselig de jeg ville ha hjelp av var super frekke og sier at jeg ikke har kjøpt en vare, men en tjeneste og da har de lov til å kreve meg for tjenesten har fått regning på tilsammen 6000. Men ingen nett.
Hei, Sissel Så kjipt at du har hatt en problematisk oppstart som kunde hos oss. Dette inntrykket ønsker vi å gjøre vårt beste for å rette opp i! NextGenTel leverer fiber over samme fiberlinje som Telenor, og vi har valgfrihet til at du som kunde kan bruke utstyr som du har fra før eller bestille nytt fra oss. Jeg håper at internett hjemme hos deg er oppe og går i skjønneste orden til nå. Hvis dette ikke er tilfelle så anbefaler jeg at du kontakter oss og en dyktig medarbeider vil hjelpe deg med å løse problemet med utstyret. Ønsker deg en riktig fin dag 😊 Mvh Jenny
Ingenting å klage på alt fungerer utmerket. Hadde Telenor før føler nextgentel/RiksTV er mer ryddig å brukervennlig
Hei, Sonde U Godt å høre at alt fungerer som det skal og at du er så fornøyd. Takk for at du valgte fiber fra Norges største prispresser på bredbånd. Ønsker deg en strålende dag 🌞 Mvh Jenny
Selgere lover ett helt annet produkt enn det som blir levert. Mye bedre å få levert tv på fiber uten å måtte bruke app for tilkobling
Hei, Yngvar Takk for din tilbakemelding! Kjipt å høre at du ikke har fått en god opplevelse med oppstart av kundeforholdet ditt hos oss. Vi ønsker gjerne å vite hva som har vært utfordringen. Hvis du har mulighet så setter vi pris på om du sender oss en melding om dette via MinSide (chat eller sak), så vil vi gjøre vårt beste for å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått. Ønsker deg en fin dag 😊 Mvh Jenny
Enkel oppkobling. Skulle gjerne sett at ruteren var smalere slik at man kan henge den på veggen.
Hei, Marita Fint å høre at oppkoblingen var enkel - akkurat som den skal være! Takk for at du valgte fiber fra Norges største prispresser på bredbånd 😊 Mvh Jenny
Uærlig selger som lover noe helt annet enn det du får. Hold dere langt unna.
Hei, Petter Så kjipt å høre at du har hatt denne opplevelsen i starten av kundeforholdet med oss! Hvis det er noe som ikke fungerer som det skal eller du er blitt forespeilet annet enn hva vi leverer til deg så håper jeg du kan ta kontakt med oss via MinSide, å forklare hvor problemet ligger, så prøver vi å rette opp i dette så godt vi kan. Ønsker deg en riktig fin dag 😊 Mvh Jenny
stabilt og greit så langt men oppnår ikke full hastighet .
Hei, Sverre Så fint å høre at tjenesten har fungert stabilt - det er jo sånn det skal være. Hvis det er sånn at du fortsatt ikke oppnår den hastigheten du skal, vil vi gjerne at du kontakter oss via MinSide. En dyktig medarbeider på kundeservice vil hjelpe videre for å finne å rette opp i feilen. Takk for at du valgte bredbånd fra NextGenTel! 😊 Mvh Jenny