NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Selgere lover ett helt annet produkt enn det som blir levert. Mye bedre å få levert tv på fiber uten å måtte bruke app for tilkobling
Hei, Yngvar Takk for din tilbakemelding! Kjipt å høre at du ikke har fått en god opplevelse med oppstart av kundeforholdet ditt hos oss. Vi ønsker gjerne å vite hva som har vært utfordringen. Hvis du har mulighet så setter vi pris på om du sender oss en melding om dette via MinSide (chat eller sak), så vil vi gjøre vårt beste for å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått. Ønsker deg en fin dag 😊 Mvh Jenny
Enkel oppkobling. Skulle gjerne sett at ruteren var smalere slik at man kan henge den på veggen.
Hei, Marita Fint å høre at oppkoblingen var enkel - akkurat som den skal være! Takk for at du valgte fiber fra Norges største prispresser på bredbånd 😊 Mvh Jenny
Uærlig selger som lover noe helt annet enn det du får. Hold dere langt unna.
Hei, Petter Så kjipt å høre at du har hatt denne opplevelsen i starten av kundeforholdet med oss! Hvis det er noe som ikke fungerer som det skal eller du er blitt forespeilet annet enn hva vi leverer til deg så håper jeg du kan ta kontakt med oss via MinSide, å forklare hvor problemet ligger, så prøver vi å rette opp i dette så godt vi kan. Ønsker deg en riktig fin dag 😊 Mvh Jenny
stabilt og greit så langt men oppnår ikke full hastighet .
Hei, Sverre Så fint å høre at tjenesten har fungert stabilt - det er jo sånn det skal være. Hvis det er sånn at du fortsatt ikke oppnår den hastigheten du skal, vil vi gjerne at du kontakter oss via MinSide. En dyktig medarbeider på kundeservice vil hjelpe videre for å finne å rette opp i feilen. Takk for at du valgte bredbånd fra NextGenTel! 😊 Mvh Jenny
Veldig mye kluss med nettet. Elendig wifi. Umulig å komme gjennom til kundeservice
Hei, Espen Takk for din tilbakemelding! Vi skjønner at det er provoserende når wifi ikke fungerer som den skal. Hvis du fortsatt opplever samme problemet på bredbåndet hjemme så kan jeg anbefale å se gjennom tipsene på våre hjelpesider via nextgentel.no. Vi vet at til tider så kan det være lang ventetid i telefonkø, dette er noe vi kontinuerlig jobber med å forbedre. Vår kundeservice kan også hjelpe deg via Chat eller sak, du kan kontakte oss på MinSide (app eller innlogget på nett). Takk for at du valgte bredbånd fra NextGenTel! 😊 Mvh Jenny
Etter å ha byttet fra Telenor til dere har nettet blitt mye mer ustabilt, jeg kommer nok til å bytte tilbake til telenor om det ikke bedrer seg
Hei, Vi leverer gjennom samme fibernett som Telenor og signalet hos deg skal ikke være mer ustabilt så sant hastighet på abonnementet og utstyret som brukes er som det skal. Hvis du fortsatt opplever problemer med wifi dekningen så kan jeg anbefale å se på de guidene vi har om wifi på våre hjelpesider, ellers så hjelper vi deg gjerne og jeg kan anbefale å skrive oss en melding via MinSide eller på chat så ser en dyktig medarbeider på saken. Jeg håper du blir fornøyd med tjenesten fra oss fremover! Takk for at du valgte fiber fra Norges største prispresser på bredbånd 😊 Mvh Jenny
Forferdelig kundebehandling, ventet i 45 minutter på å komme gjennom på tellefon
Hei Merete K, Ventetiden for å komme gjennom til oss per telefon er noe vi kontinuerlig jobber med å forbedre. Vi vet at i perioder så har ventetiden på telefon vært for lang. Vårt mål er at kunder skal komme fort gjennom til oss når de kontakter oss på telefon, chat eller kunne finne den informasjonen man er på jakt etter på våre hjelpesider via nextgentel.no. Vi håper at du vil bli mer fornøyd som kunde hos oss fremover! Kom gjerne med tilbakemelding om det er noe vi kan hjelpe med for å gjøre din opplevelse som kunde bedre 😊 Mvh Jenny