Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert oktober 2024
NextGenTel
3.2
2 153 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Positiv trend

NextGenTel opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 153 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
36%
Dårlig
36% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 152 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
449
323
221
189
970
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 152 verifiserte omtaler på Bytt.no

Ustabilt nett

Omtale av  Geiratle

Allerede etter 3 dager har nettet falt ut en gang, i tillegg oppleves nettet ganske ustabilt. Selve installeringen var grei, men fikk aldri kontakt med appen. Men det er like greit, da det ikke trengs app for dette også her.

Svar fra NextGenTel
19.09.2023 08:32

Hei, Geir Atle Takk for din tilbakemelding her på bytt.no. Vi skjønner at det er provoserende med ustabilt nett som ikke fungerer som det skal! Hvis du fortsatt har samme problem med ustabilitet, eller noe annet på bredbåndet fra oss - så ønsker vi at du tar kontakt sånn at vi får hjelpe med å finne en løsning. Du får hjelp av en dyktig medarbeider hos oss om du ringer 987 07 979, chatter med oss innlogget via MinSide eller sender oss direktemelding på Facebook-siden vår 😊 Ønsker deg en fin dag Mvh Jenny, NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Kompetent og hyggelig kundeservice

Omtale av  Maja

Det ble brukt god tid på å løse problemene jeg hadde med å få satt opp internett. Jeg hadde en fin følelse av å bli tatt vare på. Dette skjedde med begge kunderådgiverne jeg hadde kontakt mef.

Svar fra NextGenTel
18.09.2023 08:42

Hei Maja! Takk for at du deler din opplevelse med oss 😊 Veldig kjekt å lese at du fikk god hjelp til å løse problemene som oppstod når du skulle sette opp nettet hos deg 🤗 Ikke nøl med å ta kontakt med oss om du har spørsmål, eller trenger hjelp. Hilsen Martin, NextGenTel

FALLER UT AV NETTET

Omtale av  Helene

Vi er ikke fornøyde etter å ha byttet fra Telenor. Mobiler, pc, iPad detter ofte ut av nettet eller får ikke koblet seg på. Bildet på TV skjermen pauser veldig ofte. Vi skal bytte fre Heimgardboksene til noe annet så får vi håpe det hjelper. Hvis ikke bytter vi tilbake til Telenor.

Svar fra NextGenTel
19.09.2023 08:40

Hei, Helene Vi takker for at du tar deg tid til å legge igjen tilbakemelding her på bytt.no 😊 Vi leverer jo fiber gjennom samme linje som Telenor, så at det oppstår ustabilitet ved bytte av leverandør tyder nok på at det muligens kan ha vært noe galt med utstyret. Vi håper at du har mottatt nytt utstyr og at internettet nå fungerer knirkefritt hjemme hos deg! Hvis det ikke gjør det må du ikke nøle med å kontakte oss, så hjelper vi feilsøk videre. Takk for at du valgte bredbånd fra NextGenTel! Mvh Jenny, NextGenTel

Rask , helt greit for våres bruk

Omtale av  Inga M

Hvis du ber om hjelp , så får du det . Litt vanskelig og komme igjennom til kundemottak , men da ringer de opp hvis du ønsker det!

Svar fra NextGenTel
18.09.2023 08:39

Hei Inga! Takk for at du tar deg tid til å gi oss din tilbakemelding 😊 Flott å høre at du opplever nettet fra oss som raskt, og at det fungerer bra for deres bruk! Vi kommer til å fortsette å jobbe hver dag med å gjøre internett raskt og enkelt å bruke. I sommer har vi hatt lengre ventetid på kundeservice på grunn av både ferieavvikling og sykdom. Det liker vi ikke, men vi jobber med å forbedre oss fremover på akkurat dette med ventetid. Hilsen Martin, NextGenTel

Jeg er veldig fornøyd med service og kvalitet.

Omtale av  Caroline Ø

NextGenTel har hyggelig service og god kvalitet på nettløsningen som er levert.

Svar fra NextGenTel
18.09.2023 08:35

Hei Caroline! Takk for at du deler tilbakemeldingen din med oss her på Bytt.no. Jeg setter stor pris på at du opplever servicen vår som hyggelig, og at kvaliteten på nettet er god. Vi fortsetter å jobbe hver dag med å gjøre internett enklere og bedre for deg, og alle våre kunder 😊 Dersom du har noen spørsmål, eller trenger hjelp, er vi tilgjengelig for å hjelpe deg på 987 07 979, via MinSide eller på direktemelding på Facebook-siden vår. Hilsen Martin, NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dårlig oppfølging😩

Omtale av  Erik

Ventet 45 min.i telefonkø,og problemet ble ikke løst.De skulle ringe dagen etter,men hørte ingen ting.

Svar fra NextGenTel
18.09.2023 08:24

Hei Erik! Takk for at du gir oss tilbakemelding her på Bytt.no 😊 Sånn som du beskriver skal det ikke være. Det er ikke noe kjekt å vente i kø uten at problemet blir løst. Send oss gjerne en melding via MinSide, eller Facebook-siden vår så skal vi få sjekket opp i hva som har skjedd her. Og selvfølgelig løse problemet du opplever! Hilsen Martin, NextGenTel

Helt jævlig

Omtale av  Roger Å

Det eksisterer ikke wifi. Hverken tlf, eller pc-er finner nettet. For å bruke pc så må jeg ta ledningen fra fiber, som egentlig skal til tv, inn i pc. Og komme gjennom på kunde"service" kan man bare drømme om. Enten må man vente i flere timer, eller så går åpningstida ut så mens man venter, etter å ha ventet i lange tider, kommer det bare beskjed om at "beklager, vi stenger nå, prøv igjen i morgen" eller no slikt. Helt forferdelig. Angrefristen er heldigvis 14dager fra jeg fikk utstyret.

Svar fra NextGenTel
18.09.2023 08:27

Hei Roger! Takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding her på Bytt.no. Utrolig kjedelig å høre at du opplever WiFi-utstyret på den måten, og at du har ventet lenge på å få kontakt med kundeservice. I sommer har vi hatt lengre ventetid både på grunn av ferieavvikling og sykdom, og det er vi veldig lei oss for. Nå skal det være veldig kort ventetid hos kundeservice på telefon, men vi er også tilgjengelig via Facebook-siden vår på direktemelding der om du heller vil skrive med oss. Ta gjerne kontakt med oss slik at vi kan hjelpe med å finne en løsning på WiFi-problemet! 😊 Hilsen Martin, NextGenTel

NextGenTel har 2 152 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR