NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det ble brukt god tid på å løse problemene jeg hadde med å få satt opp internett. Jeg hadde en fin følelse av å bli tatt vare på. Dette skjedde med begge kunderådgiverne jeg hadde kontakt mef.
Hei Maja! Takk for at du deler din opplevelse med oss 😊 Veldig kjekt å lese at du fikk god hjelp til å løse problemene som oppstod når du skulle sette opp nettet hos deg 🤗 Ikke nøl med å ta kontakt med oss om du har spørsmål, eller trenger hjelp. Hilsen Martin, NextGenTel
Vi er ikke fornøyde etter å ha byttet fra Telenor. Mobiler, pc, iPad detter ofte ut av nettet eller får ikke koblet seg på. Bildet på TV skjermen pauser veldig ofte. Vi skal bytte fre Heimgardboksene til noe annet så får vi håpe det hjelper. Hvis ikke bytter vi tilbake til Telenor.
Hei, Helene Vi takker for at du tar deg tid til å legge igjen tilbakemelding her på bytt.no 😊 Vi leverer jo fiber gjennom samme linje som Telenor, så at det oppstår ustabilitet ved bytte av leverandør tyder nok på at det muligens kan ha vært noe galt med utstyret. Vi håper at du har mottatt nytt utstyr og at internettet nå fungerer knirkefritt hjemme hos deg! Hvis det ikke gjør det må du ikke nøle med å kontakte oss, så hjelper vi feilsøk videre. Takk for at du valgte bredbånd fra NextGenTel! Mvh Jenny, NextGenTel
Hvis du ber om hjelp , så får du det . Litt vanskelig og komme igjennom til kundemottak , men da ringer de opp hvis du ønsker det!
Hei Inga! Takk for at du tar deg tid til å gi oss din tilbakemelding 😊 Flott å høre at du opplever nettet fra oss som raskt, og at det fungerer bra for deres bruk! Vi kommer til å fortsette å jobbe hver dag med å gjøre internett raskt og enkelt å bruke. I sommer har vi hatt lengre ventetid på kundeservice på grunn av både ferieavvikling og sykdom. Det liker vi ikke, men vi jobber med å forbedre oss fremover på akkurat dette med ventetid. Hilsen Martin, NextGenTel
NextGenTel har hyggelig service og god kvalitet på nettløsningen som er levert.
Hei Caroline! Takk for at du deler tilbakemeldingen din med oss her på Bytt.no. Jeg setter stor pris på at du opplever servicen vår som hyggelig, og at kvaliteten på nettet er god. Vi fortsetter å jobbe hver dag med å gjøre internett enklere og bedre for deg, og alle våre kunder 😊 Dersom du har noen spørsmål, eller trenger hjelp, er vi tilgjengelig for å hjelpe deg på 987 07 979, via MinSide eller på direktemelding på Facebook-siden vår. Hilsen Martin, NextGenTel
Ventet 45 min.i telefonkø,og problemet ble ikke løst.De skulle ringe dagen etter,men hørte ingen ting.
Hei Erik! Takk for at du gir oss tilbakemelding her på Bytt.no 😊 Sånn som du beskriver skal det ikke være. Det er ikke noe kjekt å vente i kø uten at problemet blir løst. Send oss gjerne en melding via MinSide, eller Facebook-siden vår så skal vi få sjekket opp i hva som har skjedd her. Og selvfølgelig løse problemet du opplever! Hilsen Martin, NextGenTel
Det eksisterer ikke wifi. Hverken tlf, eller pc-er finner nettet. For å bruke pc så må jeg ta ledningen fra fiber, som egentlig skal til tv, inn i pc. Og komme gjennom på kunde"service" kan man bare drømme om. Enten må man vente i flere timer, eller så går åpningstida ut så mens man venter, etter å ha ventet i lange tider, kommer det bare beskjed om at "beklager, vi stenger nå, prøv igjen i morgen" eller no slikt. Helt forferdelig. Angrefristen er heldigvis 14dager fra jeg fikk utstyret.
Hei Roger! Takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding her på Bytt.no. Utrolig kjedelig å høre at du opplever WiFi-utstyret på den måten, og at du har ventet lenge på å få kontakt med kundeservice. I sommer har vi hatt lengre ventetid både på grunn av ferieavvikling og sykdom, og det er vi veldig lei oss for. Nå skal det være veldig kort ventetid hos kundeservice på telefon, men vi er også tilgjengelig via Facebook-siden vår på direktemelding der om du heller vil skrive med oss. Ta gjerne kontakt med oss slik at vi kan hjelpe med å finne en løsning på WiFi-problemet! 😊 Hilsen Martin, NextGenTel
Fikk veldig mange kanaler som jeg ikke er intrisert i, og mista noen sportskanaler som jeg hadde før og brukte. Selgeren deres fortalte meg at jeg skulle få et ennå bedre utvalg av disse.
Hei Jens! Takk for at du tar deg tid til å dele dine tilbakemeldinger med oss 😊 Veldig kjedelig å høre at du har mistet noen sportskanaler etter byttet over til RiksTV. Jeg kjenner ikke direkte til hvilken TV-pakke du har nå, eller hvilken du hadde hos forrige leverandør, men ta gjerne kontakt med oss eller RiksTV så skal vi hjelpe deg med å få oversikt over hvor du finner kanalene du ønsker. Du kan nå oss på 987 07 979 eller RiksTV på 210 10 210. Hilsen Martin, NextGenTel