NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hakkete linje. Internettet faller ut med jevne mellomrom. Lang ventetid hos kundeservice med 1 t 10 min venting.
Hei A. H, Veldig kjedelig å se at du har hakkete internett etter at du byttet til oss. Det er uten tvil en dårlig start som vi må få fikset. Jeg håper du har fått hjelp med å rette dette til nå, om det fortsatt skulle være samme problem kan du sende oss flere detaljer via MinSide på chat eller ringe oss på 98707979, så skal vi hjelpe med saken 😊 Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Det var få utganger for datakabler på modemet måtte montere en switch.Ellers fungerer alt meget bra.
Hei Jon, Tusen takk for at du velger fiber fra NextGenTel og for at du deler din opplevelse med oss her 😊 Tilbakemeldingen din om utganger på WiFi-utstyret er forresten veldig nyttig for oss, detaljer som dette er topp for oss å ta med i kommunikasjonen vår 🧐 Ellers er det supert at internett fungerer bra! Vi skal jobbe på for å gjøre det enkelt for deg som kunde videre 😄 Ha en fin onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
virker ok fåreløpig,men fibersignalet var ikke kobblet til avtalt tidspunkt.
Hei Finn, Tusen takk for at du velger fiber fra NextGenTel og deler din omtale med oss 😊 Håper internettsignalet fungerer akkurat som det skal hos deg, helt knirkefritt! Vi skal jobbe knallhardt på for at det skal være enkelt for deg å være kunde hos oss. Ønsker deg en strålende tirsdag Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Fiber Internet til lavere pris enn telenor. Tar noen uker å få byttet, ellers veldig bra
Hei Jan, Takk for at du har blitt kunde, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 💚 Kjekt å se at du er fornøyd med prisen hos oss, vi jobber på for å levere fiber med akkurat like god kvalitet til en god pris 🙌 Ha en nydelig dag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Enkel installasjon. Var lett å koble opp internett, samt å guide gjennom jungelen av kanaler
Hei Gunnar, Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler opplevelsen din her på Bytt.no 💚Helt supert å se at du har hatt en god start på kundeforholdet, vi jobber for at det skal være enkelt å både bli og være kunde hos oss 😊 Vi skal jobbe hardt for at veien videre blir like enkel for deg som kunde. Ha en strålende torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Ting tar tid - verst er tlf venting ! Jeg skulle være på nett den 24 juli .. Ennå er ikke alt i orden - bla. riks abonnementet ! Div feilmeldinger og manglende teksting av NRK og TV2 nyhetene og andre reportasjer ! Er hørsel hemmet og bruker de hjelpemidler som finnes ...
Hei Ove! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no. Veldig kjedelig å se at du ikke er fornøyd, og at du har måttet vente så mye. Om du fortsatt ikke har fått internett og TV på plass, håper jeg du tar kontakt med oss så vi får fikset det. Husk at du enkelt kan komme i kontakt med oss på MinSide, der du for eksempel kan chatte med oss 😊 Ha en fin onsdag Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Overgangen fra tidligere leverandør gikk knirkefritt. Veldig fornøyd med informasjon jeg får på Mail. Bla den jeg fikk med info ang min første faktura og hva som blir tatt med der. Føler kanskje det tar litt lenger tid å laste tv-apper, men det må jeg ha litt lenger tid på å vurdere.
Hei Ingvild, Takk for at du har blitt kunde, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 💚 Veldig kjekt å lese at overgang fra tidligere leverandør gikk knirkefritt og at du er fornøyd med informasjonen vi har sendt deg i oppstarten. Vi jobber på hver dag for å gjøre det enkelt for deg som kunde hos oss, og det skal vi fortsette med fremover også! Så håper jeg at du har blitt vant til ny TV-løsning, og har du tilbakemeldinger å komme med der så setter vi pris på det også 😄 Ønsker deg en strålende dag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel