NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bredbåndet har alltid hvert oppe og fungert som det skulle og helt topp hjelp når noe har gått galt. Aldrig noe problem med nytt modem hvis dette ikke har funket og når vi først kommer frem på kundeservice får jeg all hjelp som kan forventes. Det eneste negative er laaang ventetid på telefon, noe som er blitt bedre i senere tid.
Prisen ble høyere enn det som reklamerte for i nettsiden for etableringen. Jeg betalte den første mnd et beløp på 4000kr med installering og modem. Nettet er så utrolig dårlig. Jeg kan ikke engang sende snap hvis sønnen min spiller fortnite! Og vi er bare to i familien! Modemet er av gammelt modell og installøren snakket ned om den under installeringen. Jeg fikk vite blant annet at den var dårlig og ga dårlig signaler og treg å ha med å gjøre. Kundeservice er som regel blid og hyggelig når jeg ringer (foruten en gang der jeg fikk kjeft for å ha ringt for mye av en kar) men føler ikke at det blir noe ordnings eller fikset opp i. Hvis nettet ditt går ut på en søndag kan du ikke få hjelp før det er mandag, noe som har skjedd med oss. Fra søndag morgen hadde vi ikke nett og ingen mulighet til å spørre om hjelp. Tilgjengeligheten er for dårlig og telefontiden er for lang! Skjerpings!
Hei Amornphan. Første faktura er høyere enn de påfølgende da første faktura gjelder for en lenger periode. Første faktura gjelder fra du ble installert og en måned frem i tid. Modemet betaler du kun frakt for på kr 99,-. Jeg ønsker gjerne å sjekke opp i feilen du opplever da det ikke skal være slik. Om du ønsker det kan du sende en epost til [email protected] med dine kundedetaljer så tar jeg kontakt. Hilsen Samuel i NextGenTel
Bestilte abonnement til å være klar den dagen jeg kom hjem fra ferie (06.03). Etter samtale med kundeservice fikk jeg beskjed at de ikke visste om montøren hadde koblet linje på. Når jeg aktiverte router ble det klart at det hadde ikke montør gjort til avtalt dato. Ved forespørsel om dette ville bli gjort kommende mandag (09.03) får jeg beskjed at det er lite sannsynlig at det vil bli gjort da. Forstår ikke hvorfor selskap gjør sånne avtaler med kunder når de ikke kan opprettholde avtaler eller være konkret om når det vil bli gjort. Da er vel det like godt å velge Telenor som faktisk holder det de sier.
Hei Kjell Vanligvis blir montør avtalen gjennomført som planlagt, men dessverre i noen tilfeller kan de bli utsatt av uforutsette hendelser. Vi bruker samme montør selskap som Telenor slik at det ikke skal være noe forskjell der. Jeg ønsker å undersøke nærmere hva som har skjedd her, så om du kan sende oss informasjon om ditt abonnementet til [email protected] slik at vi kan undersøke videre. Vennlig hilsen Christian NextGenTel
Ustabilt og fasttelefon funker ikke. Håper på snarlig oppretting.
Fikk svar på alt jeg lurte på og god hjelp med installering. Perfekt service.
Litt svak internett linje. Router kunne hatt litt lengre rekkevidde
Vil så si opp da ingenting virker. De forlanger da 2500 i avbruddgebyr!!! Avbrudd av hva! Dette er bondefangeri av verste skuff. Stay clear!
Hei Tom. Grunnen til at du får et avbestillingsgebyr er at selv om installasjonen ikke ferdig, har dette allerede medført en del kostnader. Du har en angrerett periode på 2 uker fra du bestiller der du kan velge å avslutte hele avtalen kostnadsfritt. Hilsen NextGenTel