NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bestilte abonnement til å være klar den dagen jeg kom hjem fra ferie (06.03). Etter samtale med kundeservice fikk jeg beskjed at de ikke visste om montøren hadde koblet linje på. Når jeg aktiverte router ble det klart at det hadde ikke montør gjort til avtalt dato. Ved forespørsel om dette ville bli gjort kommende mandag (09.03) får jeg beskjed at det er lite sannsynlig at det vil bli gjort da. Forstår ikke hvorfor selskap gjør sånne avtaler med kunder når de ikke kan opprettholde avtaler eller være konkret om når det vil bli gjort. Da er vel det like godt å velge Telenor som faktisk holder det de sier.
Hei Kjell Vanligvis blir montør avtalen gjennomført som planlagt, men dessverre i noen tilfeller kan de bli utsatt av uforutsette hendelser. Vi bruker samme montør selskap som Telenor slik at det ikke skal være noe forskjell der. Jeg ønsker å undersøke nærmere hva som har skjedd her, så om du kan sende oss informasjon om ditt abonnementet til [email protected] slik at vi kan undersøke videre. Vennlig hilsen Christian NextGenTel
Ustabilt og fasttelefon funker ikke. Håper på snarlig oppretting.
Fikk svar på alt jeg lurte på og god hjelp med installering. Perfekt service.
Litt svak internett linje. Router kunne hatt litt lengre rekkevidde
Vil så si opp da ingenting virker. De forlanger da 2500 i avbruddgebyr!!! Avbrudd av hva! Dette er bondefangeri av verste skuff. Stay clear!
Hei Tom. Grunnen til at du får et avbestillingsgebyr er at selv om installasjonen ikke ferdig, har dette allerede medført en del kostnader. Du har en angrerett periode på 2 uker fra du bestiller der du kan velge å avslutte hele avtalen kostnadsfritt. Hilsen NextGenTel
Veldig hjelpsomme og veldig god cervice. Ringer bestandig opp igjen og tar seg god tid til å hjelpe.
All henvendelse har blitt vennlig imøtekommet. De har vært hjelpsomme når jeg har hatt behov for hjelp.