NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Litt svak internett linje. Router kunne hatt litt lengre rekkevidde
Vil så si opp da ingenting virker. De forlanger da 2500 i avbruddgebyr!!! Avbrudd av hva! Dette er bondefangeri av verste skuff. Stay clear!
Hei Tom. Grunnen til at du får et avbestillingsgebyr er at selv om installasjonen ikke ferdig, har dette allerede medført en del kostnader. Du har en angrerett periode på 2 uker fra du bestiller der du kan velge å avslutte hele avtalen kostnadsfritt. Hilsen NextGenTel
Veldig hjelpsomme og veldig god cervice. Ringer bestandig opp igjen og tar seg god tid til å hjelpe.
All henvendelse har blitt vennlig imøtekommet. De har vært hjelpsomme når jeg har hatt behov for hjelp.
Perfekt tjeneste på fiberbredbånd, men følger ikke opp tidsfrister og tilbakemeldinger ved leverandørbytte av bredbåndstelefoni. Nesten fem ukers forsinkelse.
Stort sett fornøyd med nettet. Men er av og til litt tregt.
Fikk god hjelp av kundebehandler, skulle bare høre om pris.