NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Useriøs aktør som kommer med uriktig informasjon og villeder kunder. Dersom en finner ut at informasjonen gitt ikke stemmer og ønsker å trekke seg fra inngått avtale, kan det ventes et krav om et høyt gebyr. Kundebehandlingen dårlig og de viser lite forståelse om en føler seg lurt.
Internett er atskilt med fem timer om dagen De blir ikke bedre hver dag til det verre Derfor vil jeg sende inn en klage mot deg hos Forbrukernes syndikat.Hans partner ville jeg aldri anbefalt
- Høy pris - Støtter ikke svar på hverken mail eller sms - Lang telefonkø - Tungvint innlogging med koder, kundenr etc... - Skal ha tilbake gammelt/utgått utstyr som du må sende inn med Norgespakke og betale for!
Jeg Anbefaler ingen og bruke dette selskapet!! Bytter på prisene til kundene sinne. Ekstremt dårlig kundeservice. Bruker ekstremt lang tid på å svare kundene sinne vis det er noe feil. Blir kasta mellom avdelingene uten at noen fikser eller hjelper meg med problemet. Ingen jeg har snakka med er service innstilte. Ville ikke anbefalt dere til min verste fiende.
Har vært kunde hos NextGenTel siden 2003. Må si meg fornøyd etter nesten 20 år. Anbefales videre.
Forferdelig service. Fikk beskjed at etableringsgebyr var 0 kr, men når jeg ønsket å lage en bestilling , så ble det plutselig 1990 kr. Etter at bestilling ble gjort, prøvde montørselskapet å lure meg i å betale 5000 kr ekstra for selve befaring, selv om den skulle bli inkludert i prisen. Nå får jeg beskjed at installasjonsdato blir forsinket, og at installasjonsdato er nå ukjent. Og at de har lov til å bruke opp til 15 uker eller mer på installasjon, selv om jeg fikk beskjed om 1-5 uker. Kan ikke klage, da de mener at angrefristen har "gått ut", og at det er ikke noe de eller jeg kan gjøre noe med. Saken skal sendes videre til Brukerklagenemnda. Anbefaler ikke.
Bestilte fiber 20 mai 2021, fikk opplyst det tok fra 2 til maks 6 uker.,,, og når er det gått snart 13 uker,,Har ringt mange ganger,, alle sier beklager,, du skal høre fra oss,, men det har jeg aldri opplevd, ringt 4 ganger på 3 dager bare denne uka,, ogmang flere tidligere,,, ingen som bryr seg,, ingen intern kontroll ei heller ikke kvaltetsikret ang oppfølging for kunden,,,,,KAN IKKE ANBEFALE NOE FRA DE,,, ikke kunde forståelse,, totalt ,,, Kunde kontakt er tragisk, de lover lover skal se på saken snakke med ditt snakke med datt, og penger vil de ha, nå kr 19 for jeg har epost adr broadpark .no,, meget frekt,,,Mangler ledelse, ingen viser intr for og løse opp problemene