NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg Anbefaler ingen og bruke dette selskapet!! Bytter på prisene til kundene sinne. Ekstremt dårlig kundeservice. Bruker ekstremt lang tid på å svare kundene sinne vis det er noe feil. Blir kasta mellom avdelingene uten at noen fikser eller hjelper meg med problemet. Ingen jeg har snakka med er service innstilte. Ville ikke anbefalt dere til min verste fiende.
Har vært kunde hos NextGenTel siden 2003. Må si meg fornøyd etter nesten 20 år. Anbefales videre.
Forferdelig service. Fikk beskjed at etableringsgebyr var 0 kr, men når jeg ønsket å lage en bestilling , så ble det plutselig 1990 kr. Etter at bestilling ble gjort, prøvde montørselskapet å lure meg i å betale 5000 kr ekstra for selve befaring, selv om den skulle bli inkludert i prisen. Nå får jeg beskjed at installasjonsdato blir forsinket, og at installasjonsdato er nå ukjent. Og at de har lov til å bruke opp til 15 uker eller mer på installasjon, selv om jeg fikk beskjed om 1-5 uker. Kan ikke klage, da de mener at angrefristen har "gått ut", og at det er ikke noe de eller jeg kan gjøre noe med. Saken skal sendes videre til Brukerklagenemnda. Anbefaler ikke.
Bestilte fiber 20 mai 2021, fikk opplyst det tok fra 2 til maks 6 uker.,,, og når er det gått snart 13 uker,,Har ringt mange ganger,, alle sier beklager,, du skal høre fra oss,, men det har jeg aldri opplevd, ringt 4 ganger på 3 dager bare denne uka,, ogmang flere tidligere,,, ingen som bryr seg,, ingen intern kontroll ei heller ikke kvaltetsikret ang oppfølging for kunden,,,,,KAN IKKE ANBEFALE NOE FRA DE,,, ikke kunde forståelse,, totalt ,,, Kunde kontakt er tragisk, de lover lover skal se på saken snakke med ditt snakke med datt, og penger vil de ha, nå kr 19 for jeg har epost adr broadpark .no,, meget frekt,,,Mangler ledelse, ingen viser intr for og løse opp problemene
Dette er dårlig saker. Til tross for sentral plassering i et godt utbygd område klarer ikke NextGenTel og levere bredbånd stort bedre enn det man kan forvente på hardangervidda. Nettet til NextGenTel lar seg ikke bruke til streaming, gaming eller hjemmekontor. Ikke en gang til vanlig surfing gjør det jobben. Dette til tross for at de lover gull og grønne megabytes. Burde vært ulovlig og drive et selskap på denne måten.
Jeg måtte si opp mitt abonnement som jeg akkurat hadde skaffet meg pga et samlivsbrudd. Når jeg bestilte sa de ingenting om bindingstid. Når jeg sa opp sa de ingenting om gebyr pga bindingstid. Det kom på mail etterpå...så sa de at de hadde sendt meg epost 21.6.21 kl 13.33 der jeg ble ønsket velkommen til nextgentel og der sto alle opplysninger om priser og bindingstid. Ja,jeg fikk mail..21 juni kl 13.38 der det står velkommen til nextgentel som kunde,men ikke et ord om bindingstid og priser. Hvorfor sender de 2 velkomstmail med 5 min mellomrom🤔 så er det bare den ene som kommer fram..den det ikke står noe om bindingstid på.... henger ikke på greip. Kundeservicen suger så jævlig der også. Det er ikke ordtaket "kunden har altid rett" som gjelder. Det er " vi har retningslinjer og følge". Ikke fikk jeg noen mailadresse eller tlfnr til noen høyere opp heller. Så lite behjelpelig som mulig. Når jeg sier at jeg ikke har fått mailen så sier de at jeg juger.. den er jo ganske drøy. Anbefales ihvertfall ikke av meg.
Elendig hastighet. Hastigheten må økes betraktelig. Er ikke som lovet i teksten