NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Uten internett på 19. døgnet nå, sitter i telefonkø et par timer daglig. Gir sjeldent tilbakemelding på ståa. Vet ingenting, skylder på Telenor.
Vi har hatt Nextgentel i 2 dager og nå ligger alt nede. Ikke internett og ikke tv. Når vi ikke har mottatt angrefrist skjema da vi byttet til dere hvordan kan vi da bruke angre fristen hos dere? Koster oss 4990 kr å avslutte kontrakten uten å ha fått angre skjema .
Det beste jeg kan si om nextgentel er at de én gang hver tredje fullmåne gir nesten hastigheten det betales for. Internett er nede mange ganger om dagen og når det ikke er nede er det ofte så treigt at det så vidt går an å se på YouTube på 460p. Kundeservice insisterer på at problemet ligger hos oss og har lurt min mor til å installere en svindyr antenne. Hastighet har gått fra 500kbps til 1500 på det beste men serveren er fremdeles nede nesten like mye som den er oppe til tider, og det gidder de ikke å ta tak i.
Ble svært overrasket og irritert over å få ei regning på returkostnader av en ruter som ikke virker. Nå betaler jeg jo for ett produkt jeg ikke har tilgang på før ny ruter mottas(1 uke) samtidig som jeg skal belastes 100 kr i frakt for å returnere produktet som ikke fungerer. Det mener jeg er en dårlig praksis som burde forbedres🤔Ellers er jeg fornøyd, kundeservice har vært veldig hjelpsomme.
Kundeservicen er utrolig.....(dårlig/uoversiktlig). Trenger å snakke med minst 3 personer før man treffer på en som greier og fikse problemet. Dette tar vanligvis 1 arbeidsdag. Står i kø og de sier du er nr 1 i køen men kan legge på og bli oppringt. Tar da normalt et par timer (eller aldri) før du blir oppringt. Om jeg IKKE legger på så kan jeg vente 30 minutter før jeg ikke gidder lenger. Ringer du og er nummer 8 i køen og skal bli oppringt så kan det ta kanskje 1 minutt... her spekulerer de i at folk ikke skal sitte i kø.... Nextgentel var MYE bedre for 3-4 år siden, så her har det skjedd noe veldig drastisk. Aldri noe problem og alt ble fikset med en gang... nå møter man bare på sure bergensere som tydeligvis ikke liker jobben sin...
Dårlig behandling rett og slett. Kunder føler seg som slaver til et uunngåelig system av byråkrati
Jeg har hatt nextgentel før, men jeg flyttet til et området hvor disse amatørene har monopol på fiber. Jeg måtte jo da ha fiber fra de og det har faktisk fungert bra i 2 år. Jeg er gamer og veldig nøye på linja. Nå har linja begynt å pinge noe voldsomt! timer ut hele tiden og de gir F. Dette minner om problemer jeg har hatt i gammledager hvor de kjørte MAX antall folk på linjene og det resulterte i at linjene ble helt fucka. max penger og 0 kvalitet er vel motto dems. Kunne jeg gjort noe som helst for å få en annen fiberlevrandør så kunne jeg betalt en god del! makan til søppel. De gir jo blanke F i dette også seff!!