NOKAB har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har i flere år hatt 1000/500 fiber som har vært stabil og rask, ekstremt lite nedetid. 5 av 5 stjerner på det punktet. Det jeg ikke likte var oppsigelsestid på en måned nå som jeg skulle flytte. Føles feil å måtte betale for noe jeg ikke får benyttet. Minus 2 stjerner!
de har rotet bort min mann som betaler og finner han ikke i systemet sitt----resultat en lite hyggelig inkassopurring
Dårlig tv tjeneste, har slitt med tv signaler i et år nå. Jeg gir opp og bytter til annen leverandør
Hei Gaute, Jeg har svart opp dialogen vår på e-post. Vi vil at du skal bli fornøyd med tjenestene vi leverer og har derfor satt i gang en prosess med testing av en alternativ TV-løsning, for å kartlegge hvor utfordringene oppstår. Vi snakkes. Vennlig hilsen, Nokab.
Dårlig kundeservice. Tilleggsgebyrer. Ustabilt og dårlig internett. Skulle virkelig ønske deg fantes et bedre alternativ.
Hei Aurora, Det var trist å lese, og slik skal det ikke være. Vår kundeservice(ta kontakt med Nokab direkte, og ikke Telia) er åpen alle dager i året frem til kl 20, og vi har teknikere som rykker ut om det skulle være noe. Ta gjerne kontakt med meg direkte, så skal vi nok få orden på ting. Mvh, for Nokab
Har vært kunde av NOKAB helt siden de tok over driften av fiber i Nittedal som opprinnelig ble lagt av Nittedalsnettet, hvor Homenet tok over driften, deretter Pronea før drift til slutt ble tatt over av Get som førte til at det var NOKAB som driftet oss lokalt i Nittedal. Etter dette så har ting vært fjellstabilt med unntak av et fiberbrudd lokalt hos oss i forbindelse med gravearbeid/drenering som ble fikset raskt. Kundeservice utover det vanlige hvor jeg har fått tilgang på tjenester som fast-IP og IPv6 som er noe som normalt ikke tilbys privatkunder til en veldig god pris. Get har nå blitt Telia, uten at det har forandret på noe for vår del. Nå har vi flyttet til Drammen, men NOKAB som ikke drifter i Drammen har vært behjelplig med å overføre IP-adresser osv. så det lever videre også på ny adresse. Hver gang Telia sin kundeservice roter til noe og de på førstelinje hos Telia ikke klarer å hjelpe så er det en rask e-post til NOKAB så blir ting fikset nærmest umiddelbart. Dette er da FTTH/GPON, altså fiber og ikke COAX/DOCSIS/HFC/Hybridfiber. I forbindelse med jordras og evakuering så var NOKAB raskt på banen og ordnet med HFC/Hybridfiber til en adresse som ikke var tilkoblet for en begrenset periode uten noe ekstra kostnad da vi ikke fikk benyttet FTTH hjemme da vi var evakuert og når Sagemcom 3980v3 hjemmesentral/modem slet veldig med bridge-mode til vår Asus ruter så fikk vi omlevert til forrige modell som fungerte stabilt og fint.
Fikk installert fiber. Det var noen småproblemer i starten som ble effektivt løst med en rask oppfølging og meget god kundeservice.