OBOS Nett opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Veldig ustabilt nett. Og når det faller helt bort en søndag kveld, er det ikke noen mulighet for å få hjelp pga stengt kundeservice. Dårlig opplegg
Hei, Anne. Vi har forsøkt å kontakte deg per telefon uten hell og ønsker gjerne å hjelpe deg med feilsøking. Vennligst ta kontakt med oss via chat, e-post, eller telefon på 21 01 61 50 når du er hjemme og har tid, så kan vi hjelpe deg videre. Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Maria | OBOS Nett
dowload er veldig bra og upload men når ms er 500-800 så for jeg ikke spilt noe online, dette skjer vær kveld vi er i 2024 og har fiber nett. takket været boretslagget ellers hadde jeg byttet nett for lenge siden.
Hei! Vi har flere som benytter seg av vårt nett for å spille online regelmessig, og vi ønsker at du også skal kunne bruke nettet på lik linje som alle andre. Vi finner deg dessverre ikke i systemet vårt uten kontaktinformasjon, men ta gjerne kontakt med oss når du har tid så skal vi sørge for å få orden på det. Ønsker deg en fin dag! Med vennlig hilsen Maria | OBOS Nett
Fungerer de fleste gangene, men ekstremt frustrerende at nettet ikke er like stabilt som Telia/Get. Man kan ikke stole på at nettet fungerer 99% av tiden. ville holdt meg langt unna med hvis du har muligheten selv å velge. Eneste grunnen til de har klart å blitt så store er for de har lurt de fleste borettslagene/sameie med prisene sine.
Hei Chow, Vi strever etter å levere en stabil og velfungerende tjeneste med høy hastighet. Det er leit å lese om din opplevelse med nettet vårt, vi ønsker veldig gjerne å kontakte deg. Jeg håper at det passer at vi tar kontakt med deg i ettermiddag for å se nærmere på dette. Ønsker deg en fin dag og takk for tilbakemeldingen. Med vennlig hilsen Maria | OBOS Nett
Er et helt ok nettverk. Men å bruke LAN-kabel til spilling er det bare å glemme. Kobler seg ut hele tiden, er ikke stabilt nett når det først funker. Og de siste 3 dagene så har hele modemet skrudd seg av uten noen som helst grunn. Er forferdelig irriterende når jeg er avhengig av nettverk. Og nettverkshastighet er bare løgn. 1000/1000 er det hvertfall ikke. Her heldig kommer jeg meg over 200/200
Hei Tobias, det er leit å høre at du ikke er fornøyd med vår tjeneste. Har du mulighet til å kontakte oss angående dette slik at vi får feilsøkt? Du kan også legge igjen en kommentar her så kontakter vi deg. Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Maria | OBOS Nett
Bra når det fungerer, men det virker som at det er noe hver annen til tredje dag som gjør at det faller ut. Ingen statusoppdateringer på driftsmeldinger og sen sms varsling gjør det vanskelig å forholde seg til. Dette var en økonomisk vurdering av et inkompetent styre, vurderer snart å flytte, da jeg jobber hjemmefra og er avhengig av stabilitet.
Hei R, takk for tilbakemeldingen! Vi vil veldig gjerne se nærmere på dette, sånn skal det ikke være ofte- på fredag hadde vi en enkelthendelse som førte til noen minutter med nedetid hos enkelte kunder. Kjempefint om du kan ta kontakt med oss på telefonnummer: 21016150 og referere til denne anmeldelsen så skal vi gjøre vårt ytterste for å stabilisere tjenesten hos deg. Med vennlig hilsen Maria | OBOS Nett
Byttet til obosnett for 2 mnd siden, og er kjempefornøyd. Spiller en del onlinespill hvor det er viktig med lite forsinkelse. Her har obosnett levert helt supert! 5/5
Hei Harald, Takk for den positive tilbakemeldingen! Det er godt å høre at du er fornøyd med oss, spesielt når det gjelder onlinespill og lav forsinkelse. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din erfaring, og vi skal fortsette å levere en stabil og rask tjeneste. Ønsker deg en riktig fin dag videre. Med vennlig hilsen Maria | OBOS Nett
Måtte legge ut for datapakke pga nettet var nede og har ikke sett noe til pengene. Jeg sendte inn 11.sept. de på kundeservice vet ingenting som vanlig, ikke heller når pengene kommer. Tviler på jeg får pengene egentlig. Har purret mange uten det har ført til noe. De burde egentlig erstattet tapet for alle selv de som ikke sendte inn erstatingskrav.
Hei Dave, Takk for din tilbakemelding. Når det gjelder saken fra Vestlitoppen, kan vi bekrefte at dersom du har sendt inn dokumentasjon for utlegg på datapakke via e-post, vil dette bli refundert. Vær oppmerksom på at dette er en ekstra gode vi har valgt å tilby i denne situasjonen, og det er ikke en fast ordning ved alle tilfeller med nedetid. Vi setter pris på din tålmodighet mens vi behandler saken. Med vennlig hilsen Maria | OBOS Nett