OBOS Nett opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Vi har hatt bredbånd fra OBOS OpenNet i 3 år. Nedetiden har vært minimal, og ved problemer har selskapet vært enkle å kontakte og innstilt på å hjelpe. Nylig røk kabelen i gården, og da var hyggelige folk fra selskapet på plass samme dag (en lørdag) og jobbet i flere timer for å gi oss nettet tilbake så fort som mulig. Vi er veldig fornøyd med stabil leveranse og rask og god service i hele vår tid som abonnenter.
Hei Jens! Tusen takk for den kjempehyggelige tilbakemeldingen, det setter vi stor pris på. Vi strever etter å gjøre vårt ytterste for å hjelpe, til og med når fiberen har røket grunnet brann på en lørdag. Veldig godt å høre at du er så fornøyd med leveransen og stabiliteten. Med vennlig hilsen Maria | OBOS OpenNet
(anonymisert navn) ga meg bedre, raskere, mer forståelig og ikke minst mer sjarmerende hjelp enn noen annen jeg har snakket med på lenge. Jeg vet ikke hva hun får i lønn men hun fortjener mer 🥀
Hei, Anders H. Takk for den fantastiske tilbakemeldingen. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din positive opplevelse med oss. (anonymisert navn) vil bli veldig glad for å høre at hun ga deg en bedre, raskere, mer forståelig og sjarmerende hjelp enn du har opplevd på lenge. Med vennlig hilsen Maria | OBOS OpenNet
Møtte en kunnskapsrik, positiv og tålmodig kar som veiledet meg gjennomhele prosessen. Fikk mer hjelp enn hva jeg hadde forventet. Jeg er veldig fornøyd og må berømme tålmodigheten. Hjertelig takk for hjelpen
Hei, Mette L. Takk for den flotte tilbakemeldingen. Vi er glade for at du fikk mer hjelp enn forventet. Vi setter stor pris på din tilbakemelding og takker for at du deler din erfaring. Med vennlig hilsen Maria | OBOS OpenNet
Fornøyd med hastigheten, måtte bestille forsterker for å få dekning i hele leiligheten.
Hei, Mariam. Takk for tilbakemeldingen. Vi er glade for at du er fornøyd med hastigheten. Manglende signaler i leiligheten skyldes ofte tykke vegger, stor avstand til ruteren eller strukturelle hindringer. En forsterker hjelper med å sikre dekning i hele leiligheten. Med vennlig hilsen Maria | OBOS OpenNet
Meget fornøyd! Fikk hjelp av kundeservice med installering av ny ruter, har aldri hatt så raskt nett før.
Hei, Aleksander. Så godt å høre at du er fornøyd og at kundeservice kunne hjelpe deg med å installere den nye ruteren. Det er fantastisk at du nå har raskere nett. Med vennlig hilsen Maria | OBOS OpenNet
Super rask nett til veldig lav pris. Utrolig hjelpsom å hyggelig kundeservice med kort ventetid.
Hei, Jenny. Så hyggelig at du tok deg tid til å skrive til oss! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din og er glade for at du er fornøyd. Med vennlig hilsen Maria | OBOS OpenNet
Bra internett til en fornuftig pris! Kundeservice var også raske med å svare på telefon i motsetning til Telia som bruker 1 time på å svare
Hei, Emil. Takk for hyggelig tilbakemeldingen. Det er flott å høre at du opplever oss som en internettleverandør som tilbyr god internettforbindelse til fornuftig pris! Vi streber alltid etter å være effektive og svare raskt. Med vennlig hilsen Maria | OBOS OpenNet