Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Prisen er for høy. Både sett i sammenheng med kvaliteten/stabiliteten som levers, og sammenlignet med andre konkurrenter.
God hastighet, enkelt å snakke med kundeservice hvis behov
Dårlig Internett samt sleipe selgere som prøver å gi deg gratis perioder som man må abonnere videre på.
Kan ikke gi neg ny kampanje så lenge jeg er kunde .
Forskjellige tilbud til kunder i samme postadresse. Burde vært likt tilbud til alle. Ikke fornøyd med forskjellsbehandling av service og pris.
Høy pris og dårlig dekning, med stadig stopp i signaloverføringen!
Ble oppringt én gang, men var ikke tilgjengelig da. Ble ikke oppringt flere ganger. Sjekket status på bytt.no der status var at jeg hadde fått tilbud på tlf. eller epost, noe jeg ikke hadde. Sendte så epost til kundekonsulenten, men fikk aldri noe svar.