Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det har fungert, hatt nedetid 2 ganger på 4 å. Fornøyd
Telenor kom, sa at bredbånd skulle fjernes og vi måtte legge inn fiber.... som begynner å bli dyrt...
Alt for høy pris og med 250 inn og ut har eg hatt en kapasitet tilsvarende en mellomstor bedrift. Helt unødvendig.
Aldri problemer med fiber bredbånd fra Telenor. Fleksibelt og lett å tilpasse mitt behov
Treg ustabil forbindelse og lite hjelpsom kundeservice. Kan heller ikke bytte ut coax Tv tuner til ethernet Tv tuner. Selv om det ville fungert så er ethernet versjonen forbeholdt fiber og ikke mulig å få tak i for coax kunder.
Telenors selgere selger i søkk og kav nåår di ber om forklaring er de tause- fri oss og verden for slik oppførsel. Men sller best er de på faktureting - faktura for uurelevante gjenstander komme føt noen som helst avtale er inngått. For en gjeng..,....
Kvaliteten på produktet som Telenor leverer er mest sannsynlig det beste på markedet, men de er så utrolig sleipe. De øker pris, de endrer abonnement og informerer på veldig varierende vis. 95% av all informasjon fra Telenor kommer på et eget mobilnummer, men hvis de kommer med en prisøkning så sender de selvsagt mail. Rett i søppelposten. At dette selskapet er majoritetseid av staten er sjokkerende. Det at direktøren kan ha en lønn over 5 millioner sjokkerer derimot ikke.