Telenor Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Alt for høy pris og med 250 inn og ut har eg hatt en kapasitet tilsvarende en mellomstor bedrift. Helt unødvendig.
Aldri problemer med fiber bredbånd fra Telenor. Fleksibelt og lett å tilpasse mitt behov
Treg ustabil forbindelse og lite hjelpsom kundeservice. Kan heller ikke bytte ut coax Tv tuner til ethernet Tv tuner. Selv om det ville fungert så er ethernet versjonen forbeholdt fiber og ikke mulig å få tak i for coax kunder.
Telenors selgere selger i søkk og kav nåår di ber om forklaring er de tause- fri oss og verden for slik oppførsel. Men sller best er de på faktureting - faktura for uurelevante gjenstander komme føt noen som helst avtale er inngått. For en gjeng..,....
Kvaliteten på produktet som Telenor leverer er mest sannsynlig det beste på markedet, men de er så utrolig sleipe. De øker pris, de endrer abonnement og informerer på veldig varierende vis. 95% av all informasjon fra Telenor kommer på et eget mobilnummer, men hvis de kommer med en prisøkning så sender de selvsagt mail. Rett i søppelposten. At dette selskapet er majoritetseid av staten er sjokkerende. Det at direktøren kan ha en lønn over 5 millioner sjokkerer derimot ikke.
Rot; mitt fiber ble sagt opp av leietager. Når jeg forsøkte å si opp leietagers abonnement, så gikk ikke dette pga personvernet. Hvor var personvernet da leieboer sa opp mitt abonnement ??
Ustabilt og ikke i nærheten av kvalitet i forhold til pris.Har twe, det faller ut og stadig må det laste.