Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Telenors selgere selger i søkk og kav nåår di ber om forklaring er de tause- fri oss og verden for slik oppførsel. Men sller best er de på faktureting - faktura for uurelevante gjenstander komme føt noen som helst avtale er inngått. For en gjeng..,....
Kvaliteten på produktet som Telenor leverer er mest sannsynlig det beste på markedet, men de er så utrolig sleipe. De øker pris, de endrer abonnement og informerer på veldig varierende vis. 95% av all informasjon fra Telenor kommer på et eget mobilnummer, men hvis de kommer med en prisøkning så sender de selvsagt mail. Rett i søppelposten. At dette selskapet er majoritetseid av staten er sjokkerende. Det at direktøren kan ha en lønn over 5 millioner sjokkerer derimot ikke.
Rot; mitt fiber ble sagt opp av leietager. Når jeg forsøkte å si opp leietagers abonnement, så gikk ikke dette pga personvernet. Hvor var personvernet da leieboer sa opp mitt abonnement ??
Ustabilt og ikke i nærheten av kvalitet i forhold til pris.Har twe, det faller ut og stadig må det laste.
Wifi suger! Elendig kundeservice. T-We er noe dritt. Gikk fra Telia og angrer bittert. Har en twist pågående med de ang. avtalen og en uærlig selger, samt kundeservice som lover ting de ikke har myndighet til. Uavhengig av service og greier er produktet i seg selv underlegent sammenlignet med annet på markedet.
De setter stadig opp prisene og de er veldig vanskelig å få tak i. Virker som om de føler seg så store at de ikke trenger å gjøre en god jobb. Veldig skuffet
2 av 5. Høy pris, lav kvalitet. Verdi for pengene mangler.