Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bestilte fiberabonnement for tre uker siden. Kontaktet Telenor etter en uke siden jeg ikke hadde fått noe ordrebekreftelse. Bestillingen min var da ikke registrert og forsvunnet i "et sort hull". Hadde også bestilt T-Wee og boks med opptaksfunksjon (som jeg presiserte). De klarte å sende boks UTEN opptaksfunksjon. Har etter et uendelig antall henvendelser sagt at jeg trenger en fiberboks for å få alt opp å gå. Fiberkabel ligger inn til huset fra tidligere (men ingen fiberboks/modem). Etter ytterligere to uker med utallige henvendelser er dette fortsatt ikke ordnet. Har imidlertid mottatt router, men hva hjelper det når jeg ikke har fiberboks/modem. Fikk før helgen bekreftet at "feilen" imidlertid var registrert og Eltel hadde fått ordren. Fikk imidlertid vite i dag morges at ordren hos Eltel var blitt kansellert siden "linjen var blitt testet og funnet i orden". Så nå har jeg fiber til huset som er ubrukelig på grunn av at Telenor etter tre uker fortsatt ikke har klart å sende en montør for å sette opp en fiberboks/modem!!!
De klarer ikke å si når fiber kan legges inn, montør ringer ikke som lovet, tilbud gitt på tlf og sendt på mail samsvarer aldri, ventetiden i tlf er uendelig lang, prisene for å legge inn fiber er mye høyere enn konkurrent, samme med månedsleie, de klarer ikke å legge inn tilbud slik at neste operatør kan finne tilbudet når du ringer. Det er nesten uforståelig at det er mulig å rote så mye.
Utrolig dårlig kundeservice Nettet mitt er utrolig ustabilt og jeg får ikke hjelp fra teknisk eller kundeservice.
300/300 linje på fiber Opplever at de leverer nært det på det gjevne Lite eller ingen problem, men til de prisene bør det være bra. Les dyrt
Som mange andre har skrevet her, det er totalt mangel på kundeservice og vilje til å løse problemene fra Telenor sin side. Det er bare på grunn av monopol at at de fortsatt har kunder. Er nå snart 6mnd siden jeg bestilte og fikk bekreftet at det kun skulle ta et par uker å få lagt inn fiber i nybygd hus, trekkrør og alt var allerede på plass fra utbygger sin side. Fiber er enda ikke på plass. Har vært purret både på telefon og skriftlig gjennom kundeservice omtrent ukentlig, men ingenting skjer. Erstatning i form av mobilt bredbånd som jeg foreløpig må betale selv, er ikke tilfredsstillende med 2 voksne på hjemmekontor og til tider 3 barn med hjemmeskole. Gleder meg til den dagen jeg slipper å være kunde hos Telenor.
Selgere jobber på provisjon. Man får ikke det man har avtalt på telefon. Installasjonen var likevel ikke inkludert. Installatører la opplegg til internett inn i sikringsskapet. I følge en elektriker jeg snakket med, skal det ikke være slik. 300 mbit hastighet er blitt til 75 mbit hastighet. Kundeservice surrer. Holder ikke det de lover.
Ber om hjelp til å øke pakken vi har. Det får jeg ikke lov til selv om jeg er driveren. Jeg har gjort det mange ganger tidligere. Ender med at hun på kundeservice ikke kommer med noen tilfredstillende løsning og legger på uten å si hade. Hva er det for service?