Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bestilte bredbånd så dagen etterpå ville jeg avbestille siden har fiber her som jeg ikke visste om. Ringt nå telenor 6ganger enten er det brudd eller så ringer de ikke tilbake eller så kan man vente evig i kø og aldri komme fram dit man kan gjøre det. Jeg har brukt nå 2ctimer på å nå dem med avbestilling. Og prøver mere men fpr jeg ikke avbesilt er eneste løsning forbrukerombudet og kjøre sak så de klarer avbestille noe jeg har angrerett på. Svært misfornøyd med Telenor kommer aldri bestille noe med Telenor igjen.
signerte kontrakt på 799kr pr mnd. men ente opp med 1300kr mnd, de sendte mail om att jeg måtte si ifra når nettet var installert for å få prisen, altså akkurat det som montøren gjør når han er ferdig installert, og jeg får faktura så att nettet er ferdig og i drift vet de godt.
Elendig kundeservice. Ringte for å si opp bredbånd på grunn av flytting. Fikk beskjed om at dette var i orden, og at det ikke ville faktureres noe mer. 1,5 mnd senere får jeg faktura for perioden frem til nå. Person på telefon sier han ikke kan se at det er sagt opp eller at jeg har ringt inn til tross for at jeg har en «hva synes du om kundeservice» melding fra den aktuelle datoen. Dette skjønte han ikke hvor kunne komme fra, og han kunne ikke gjøre annet enn å fakturerer. Ender da opp med å betale for internett i en leilighet jeg ikke har bodd i pga interne feil hos ansatte i Telenor.
Hvert år må jeg tigge om en lavere pris etter at de setter opp prisen ved utløpt bindingstid Ellers er bredbånd og tv stabilt og jeg er fornøyd med det
Etter kl.17.00 er umulig å lese nettaviser eller se nett-tv. Hele tiden nett stoppet.
veldig varierende,ustabilt.pris, veldig vanskelig å forstå fakturaen hva man betaler på.
Generelt bra, men jeg opplever litt dårlig dekning, til tross for lite hus. Veldig dyrt!