Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dette er grisedyrt, og de tar seg mer en godt betalt for sine tjenester. Leveransen er ok, bare en dyr tjeneste..
Problemet med de at det virker som de bare kan forandre pris.Jeg er lei av å måtte ringe inn hvert år for å spørre hvorfor det plutselig setter opp pris.Jeg kommer til å se etter en annen leverandør.
Er ikke i nærheten av å få det jeg betaler for. Har tatt flere målinger på hastighet, og får bare til svar at mine målinger kan de ikke stå inne for.Så ga de meg en link til å teste hastigheten, og samme elendige resultat. Har nå vært tvungen til å være kunde i flere år grunnet få internet tilbydere, og det er Telenor fullstendig klar over. Derfor denne motbydelige arrogansen.
Elendig kundeservice. Masse feil informasjon og nullsamarbeid. Så tapt masse penger pga av ulovlig behandling av selskapet. Så ønsker fast og stabilt samarbeid. Lei av og bytte selskap
Telenor som internett leverandør er en monopol og derfor så leverer de dårlig service for en dyrt pris.
Jeg har vært trofast kunde hos dere i Telenor i svært mange år, og har stort sett vært fornøyd med det, men nå er det endringer i kundevennlighet som skurrer veldig mye. For en tid siden begynte dere å ta betaling for å bruke e-post selv om man er bredbånds-kunde, samtidig som dere gjorde kostbare endringer i e-post systemet, noe som ikke gjorde det på noen måte mer kundevennnlig, og dette mislikte jeg sterkt og gav dere tilbakemelding om det, uten at det har ført til noen endring. Nå sender dere ut en e-post hvor dere nærmest presser kundene til å leie en bredbåndsruter hos dere til en sum på kr.49 pr.mnd, pga at den ruteren man har skal være utdatert og dere vil ikke kunne yte noen service og støtte på den videre. Dere yter kun støtte og oppgradering dersom man leier en ruter hos dere, i følge e-posten. Det betyr at hvis man fortsetter med den ruteren man har eller kjøper hos annen forhandler, så vil dere ikke yte støtte eller oppgradere, selv om man er bredbåndskunde hos dere. Jeg undrer meg over om det egentlig er lovlig å ikke yte service og teknisk støtte til de som dere har som bredbåndskunder. Dette bør nok sjekkes opp i hos Forbrukerrådet. Jeg mener at dere bør vennligst gi en ny ruter som gave til alle deres lojale bredbåndskunder, dersom det er så viktig å få ordnet dette nokså snart (1.februar er nevnt i e-posten).
Sånn passe brukende med en del uenigheter om både økning i pris og div