Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ustabil linje og de maser (ringer) hele tiden om at jeg må ha flere og flere tjenester. Som mobil og tv, Har telenor bare for at jeg fiber fra de og den var instalert når du flyttet inn.
Styret i borettslaget ble lurt til å bytte til en dyrere og dårligere tjeneste. Betaler for 100 Mbit, men klarer ikke se en hel film uten å måtte vente på buffring.
Begynt å ta betalt for mailadresse. Ringer stadig vekk for å få meg til å også ha mobilabonnement fra de, selv om jeg har sagt at det er totalt uaktuelt
Dårlig dekning her jeg bor, og derfor blir også nettet ustabilt. Treg nedlastning også.
Litt for ofte mister vi nett. Kvaliteten på internett er dårligere enn hva man betaler for.
Dårlig dekning. Sliter med dekning på hytta i Selbu
Gjentatte problemer gjennom snart 2 år, med utfall av nett opptil 2-3 ganger pr. dag. Utallige kontakter om dette til Telenor. Fått bytta både router og uteantenne uten at det hjelper. Føler ikke Telenor tar meg på alvor. Bare en kort SMS tilbake fra teknisk, hver eneste gang .. Dårlig kundebehandling. Har forøvrig samme leverandør på hytta, men der er jeg utrolig fornøyd. Aldri noe tull, så der holder dem sine lovnader.