Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vanskelig å få kontakt med kundeservice på telefon eller andre plattformer.
veldig informativ selger og veldig på. lyttet til mine ønsker og laget tilbud etter det
Har aldri hatt noe form for problemer med levrandør
Ble ikke informert om at mitt abonnement var del av en kampanje som ville opphøre etter 10 mnd. Prisen steg med 700 pr mnd plutselig - dårlig kundebehandling. Det var ikke ok, og jeg bytter leverandør.
Fungerer perfekt. Hastigheten er som lovet, ikke noe nedetid. Bedre enn Altibox fiber.
Dyrt! Dårlig dekning på ruter og lite samarbeidsvillig mot andre rutere.
Telenor er altfor dyrt,kundeservicen er under pari. Hakker ofte . Bruker frykten for sikkerhet for å skremme folk til å betale mer..såkalte "vi har inkludert sikkerhet i prisen" men prisen er allerede 30 prosent høyere ennn konkurrentene allerede Vil ikke ha noe med de å gjøre fremover