Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har aldri hatt noe form for problemer med levrandør
Ble ikke informert om at mitt abonnement var del av en kampanje som ville opphøre etter 10 mnd. Prisen steg med 700 pr mnd plutselig - dårlig kundebehandling. Det var ikke ok, og jeg bytter leverandør.
Fungerer perfekt. Hastigheten er som lovet, ikke noe nedetid. Bedre enn Altibox fiber.
Dyrt! Dårlig dekning på ruter og lite samarbeidsvillig mot andre rutere.
Telenor er altfor dyrt,kundeservicen er under pari. Hakker ofte . Bruker frykten for sikkerhet for å skremme folk til å betale mer..såkalte "vi har inkludert sikkerhet i prisen" men prisen er allerede 30 prosent høyere ennn konkurrentene allerede Vil ikke ha noe med de å gjøre fremover
Har hatt mange problemer i den tiden jeg har vært kunde i tillegg er prisen alt for høy .
Telenor gjorde absolutt alt feil, så jeg sa dem opp før jeg kom i gang med å bruke internett i det nye huset. Etter at avtalen var gjort begynte det å komme oppringninger fra dem annenhver dag omtrent, uten at det var noen der når jeg svarte. Fikk slutt på dette etter to-tre uker. De sendte ruteren lenge før avtalen, og da fakturaen kom var månedsprisen 250 kr. høyere enn tilbudet, også betydelig høyere enn pris oppgitt på nett, og de satte i gang abonnementet en måned for tidlig.