Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har nettopp flyttet og gått fra Get til Telenor. Kan så langt ikke si at jeg er imponert over det de leverer: - De krever forhåndsbetaling, hos Get gjør de ikke dette - Blir henvist til premiumnummer når jeg spør enkle spørsmål som kundeservice bør svare på - Får til tider 50 mbit linje når jeg betaler for 500 mbit
Jeg var kjempe fornøyd med fiber fra Telenor i mange år, men denne uke opplevde jeg negativ service fra dem siden. Klarer ikke å fikse internet i snart 5 dager og har ikke forklaring hvorfor de ikke kan fikse.
Jeg har blitt bare feil informert, de sier en ting til meg og gjør noe annet uten og informere meg. Eks, sa de at jeg skulle få nytt moden på garanti, som de skulle sende i posten. Etter 1 uke ringer jeg og etterlyser modemet. Da er den ikke sendt og jeg må betale 1300kr for ny. Det viser seg at min boks fungerer, så nå har jeg 2, og 14 dager uten nett. Det viser seg at det er en kabel borti gata det er noe galt med. De har lovet at mitt abonnement skal fortsette og gå på min adresse fordi det er en overtagelse. Dette har de heller ikke klart og holde. Det tar de 14 dager og få nettet opp igjen. Så atter en gang er jeg uten nett. Mistet tillit til de og skulle gjerne brukt noen andre leverandører. Anbefaler ikke Telenor til noen andre.
Tegna abonnement hos Telenor. Nettet ble vesentlig verre enn det var før. Ingenting er galt i.flg. kunde''service'', men ved å ringe et nummer til 26kroner per minutt kan de muligens hjelpe.. Er helt normalt at du ikke har trådløst nett to meter fra ruteren. I tillegg kan de fortelle at kjøpsloven gjelder ikke dem... Er det mulig å påstå fra et så stort selskap??
Bredbånd 5. Faller ut i timesvis. Utallige klager. Feilretting består kun i og kjøre en nettsjekk. "Nettet ditt er i orden" bla bla. Telenor setter bort feilretting til Eltel. Hva de gjør for betalingen fra Telenor kan man saktens lure på..Aldri hørt noe fra dem. Ingen spørsmål, ingen assistanse..
Klarer ikke å levere farten du betaler for. Hvis du trenger nytt modem klarer de heller ikke å sende dette til normal tid. Risikerer og vente i en mnd +/- før det dukker opp. I mellom tiden ringer vi flere ganger for å høre hvor den blir av. Og hver gang skylder de på teknisk feil, og at de skal sende med en gang. Skjerpings Telenor!!
For noen år siden var ikke Telenor villig til å akseptere at jeg ikke hadde fastnettforbindelse i det hele tatt. Feilen lå i nabolaget. Det tok en måned med løgner og merkelige påfunn før de sendte en reparatør. Nå har jeg nett med redusert hastighet, Telenor erkjenner dette, men firmaet de har engasjert for å vedlikeholde nettet i Bergen er nærmest umulig å komme i kontakt med. Hvis en likevel klarer å få avtaler med dem, blir de ikke overholdt. Det eneste de hittil har klart er å ta ned nettforbindelsen min fullstendig og uten varsel. Jeg har gjentatte ganger måttet ringe Telenors kundeservice for å få den opp igjen. Problemet gjelder trolig alle leverandører av fastnett-bredbånd som betjenes av dette servicefirmaet i Bergen.