Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tegna abonnement hos Telenor. Nettet ble vesentlig verre enn det var før. Ingenting er galt i.flg. kunde''service'', men ved å ringe et nummer til 26kroner per minutt kan de muligens hjelpe.. Er helt normalt at du ikke har trådløst nett to meter fra ruteren. I tillegg kan de fortelle at kjøpsloven gjelder ikke dem... Er det mulig å påstå fra et så stort selskap??
Bredbånd 5. Faller ut i timesvis. Utallige klager. Feilretting består kun i og kjøre en nettsjekk. "Nettet ditt er i orden" bla bla. Telenor setter bort feilretting til Eltel. Hva de gjør for betalingen fra Telenor kan man saktens lure på..Aldri hørt noe fra dem. Ingen spørsmål, ingen assistanse..
Klarer ikke å levere farten du betaler for. Hvis du trenger nytt modem klarer de heller ikke å sende dette til normal tid. Risikerer og vente i en mnd +/- før det dukker opp. I mellom tiden ringer vi flere ganger for å høre hvor den blir av. Og hver gang skylder de på teknisk feil, og at de skal sende med en gang. Skjerpings Telenor!!
For noen år siden var ikke Telenor villig til å akseptere at jeg ikke hadde fastnettforbindelse i det hele tatt. Feilen lå i nabolaget. Det tok en måned med løgner og merkelige påfunn før de sendte en reparatør. Nå har jeg nett med redusert hastighet, Telenor erkjenner dette, men firmaet de har engasjert for å vedlikeholde nettet i Bergen er nærmest umulig å komme i kontakt med. Hvis en likevel klarer å få avtaler med dem, blir de ikke overholdt. Det eneste de hittil har klart er å ta ned nettforbindelsen min fullstendig og uten varsel. Jeg har gjentatte ganger måttet ringe Telenors kundeservice for å få den opp igjen. Problemet gjelder trolig alle leverandører av fastnett-bredbånd som betjenes av dette servicefirmaet i Bergen.
Gikk over til Telenor og ble lovet bedre dekning og kjappere nett, til omtrent samme pris vi hadde tidligere. Vi faller ut av nett flere ganger om dagen, og ofte er netter så tregt, at det er så godt som umulig å bruke. Altså daglig problemer med Telenors nett, så vi kommer til å bytte igjen. Når jeg har klaget har vi fått redusert pris, og det et jo fint(!).
Hva er bra? Grei fart. og hva er dårlig? Dyr leverandør, med andre ord, bra fart men dyrt!!! og dårlig service!!!
Ingenting positivt å si. Konsekvent nedetid når det er trafikk (16-24). Kundeservice leser fra script.