Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Sender ut selgere med feil info ang fiber/tv , hadde binding og ville bytte etter dette , selger klarte ikke å få det med på avtale og avtalen ville gjeldt fra dagen jeg signerte , selger trakk også fra etablering på 1990 som goodwill , etter kontakt med Telenor hadde ikke selger anledning til dette , bare tull med Telenor , styr unna og send selgerne som kommer på døren ut igjen !!!
De lover stabilt internett, men oppleves som veldig ustabilt da nettet forsvinner flere ganger daglig og ping er alltid høy. Tilnærmet umulig å spille noen spill som krever brukbar latency.
Drittnett, kan ikke engang bytte d ut siden de bygget ut nettet her. Nettet faller ut hele forbanna tiden, og det er ofte jævlig treigt. funker greit sånn innemellom, men fortsatt treigt i forhold til omtrent alle andre jeg kjenner. Ville byttet med en gang hvis jeg kunne
Med ganske snart 30 års erfaring fra IT-bransjen, nettopp i form av datakommunikasjon (L2/L3), kan jeg anbefale enhver å unngå Telenor, hvis de kan. Det eneste positive er at 70-80% av de som tar telefonen på support er hyggelige. Ellers er alt annet et problem eller så negativt at det ikke er verd så mye som en krone å koble seg opp til deres tjenester. Og de skal 899 av de kronene + etableringsgebyr. Forslag til forbedring, til Telenor: legg ned forretningen, regroup og prøv igjen. Leser de overhodet disse tilbakemeldingene? Meldes det fra support lenger opp om hvor tragisk dette selskapet egentlig er? I årevis har jeg brukt Telia/Get og andre og har ikke hatt i nærheten av de problemene Telenor kommer med. Ingen av de andre har hatt problemer med faktisk å levere linje til tiden, og har gjort det på noen få dager, ikke 14 dager (sier de, men det går lang tid over).
verdens dårligste kundeservice , måtte vente over en time for å snakke med kundeservice , han kunne ikke forstått at jeg har betalt for januar måned men på den nye faktura måtte jeg betale engang til for januar , han måtte snakke med sin kollega og komme tilbake til meg igjen med null forståelse , til slutt han satt meg over til en annen som måtte vente i 23 minutter igjen , tenkt deg for en feil Telenor har gjort mot kunden sin måtte jeg tilbringer 1,5 time for å rette det opp . vær ops folkens ved dobbelt fakturering fra Telenor
Har bestilte 100mps og satt det opp selv den 11 des så kom det en montør sånn ca 7 dager etter på som skal montere antennen. så sa han det hadde vert bedre om du bodde på motsatt side. Han brukte sånn deknings måling på mobilen for å se hvor den antennen bør være. så sa han kan hende at Telenor vil ta ned hastigheten din pgr at du ikke skal klage på at du ikke får det du har bestilt jeg har jo 120 mps når jeg har en pakke på 100 mps Så da får jeg jo det jeg skal ha da . Sa jeg til han så viste jeg han hva hastighet er på en speed test. Jeg får det jeg skal ha han så det selv at jeg hadde det jeg skulle ha. Så plutselig nå i kveld den 21.12 lå jeg merke til at det gikk hjeveligt tregt så kom jeg på dette som han montøren sa. Så sjekket jeg så har Telenor skudd ned til 10 mps. Går jo tregt som en pensjonist dette nå. Ringte Telenor men de stenger jo kl 20.00 og er heller ikke mulig å skive til når du skal henvende deg til bredbånds avdelingen. dem er kun tilgjengelig pr TLF sende den en mail uansett til en anen avdeling. Så får dem sende henvendelsen videre.
Elendig kundeservice- kommer ikke når de har lovet. Vi må restarte ruteren flere gangen i uken.