Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Elendig kundeservice- kommer ikke når de har lovet. Vi må restarte ruteren flere gangen i uken.
Målt hastighet med kabel i routeren varierer fra 2 mbps til 300 mbps ned for ett 1000 mbps abonnement. Det er for dårlig. Ja alle foreslåtte feilsøk er foretatt. Verdier målt med 4 forskjellige hastighetsmålere. Kundeservice vil kun selge ny router, selv om den gamle etter spec skal levere 1000 mbps...
Vi har en lærer i hus som jobber med nettundervisning for barneskolebarn, i tillegg til flere som er midt opp i eksamensoppgave. Nei da bestemmer nettet seg for å likesågodt ikke fungere. Ingen kontakt, og den eneste "hjelpen" men får er en robot som ber deg om å slå alt av og på, uten hell. Absolutt ikke å anbefale. Å gi noen penger for noe, å deretter ikke få det man har betalt for, er vel definisjonen av svindel? Ingen mulighet for å sende epost eller lignende med kundebehandlere heller, så her blir man rett og slett overlatt til seg selv. Men pengene mine skal de selvfølgelig ha.
Alltid nede og bruker 2 døgn på å fikse feil. Alltid på nett er en vits om du ikke har mobilabonnement fra dem. dessverre umulig å få styreleder i sameiet til å bytte over til noe annet. Hadde det ikke vært for at jeg betaler for m**ka i fellesutgiftene hadde jeg lagt ned hele abonnementet hos teleh*r. Makan til elendig produkt.
Æ bestilte 30.11 og fikk bekreftelse på min bestillingen da kontakte jeg dem etter 2 uker da sier kunde service at det er ingen bestilling på navne ditt
Hele Telenor sin organisasjon er gjennomsyret av selgere og kundeservice som har lag på lag med løgner. Du får ikke det du bestiller. Plutselig sitter du med en dårlig avtale du aldri har bedt om eller godkjent. Selv om du dobbeltsjekker, trippelsjekker før avtale inngåelse ender du opp med en dyr og dårlig avtale. Styr unna!!
Stabil og rask bredbåndløsning sammen med kabel-TV