Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
verdens dårligste kundeservice , måtte vente over en time for å snakke med kundeservice , han kunne ikke forstått at jeg har betalt for januar måned men på den nye faktura måtte jeg betale engang til for januar , han måtte snakke med sin kollega og komme tilbake til meg igjen med null forståelse , til slutt han satt meg over til en annen som måtte vente i 23 minutter igjen , tenkt deg for en feil Telenor har gjort mot kunden sin måtte jeg tilbringer 1,5 time for å rette det opp . vær ops folkens ved dobbelt fakturering fra Telenor
Har bestilte 100mps og satt det opp selv den 11 des så kom det en montør sånn ca 7 dager etter på som skal montere antennen. så sa han det hadde vert bedre om du bodde på motsatt side. Han brukte sånn deknings måling på mobilen for å se hvor den antennen bør være. så sa han kan hende at Telenor vil ta ned hastigheten din pgr at du ikke skal klage på at du ikke får det du har bestilt jeg har jo 120 mps når jeg har en pakke på 100 mps Så da får jeg jo det jeg skal ha da . Sa jeg til han så viste jeg han hva hastighet er på en speed test. Jeg får det jeg skal ha han så det selv at jeg hadde det jeg skulle ha. Så plutselig nå i kveld den 21.12 lå jeg merke til at det gikk hjeveligt tregt så kom jeg på dette som han montøren sa. Så sjekket jeg så har Telenor skudd ned til 10 mps. Går jo tregt som en pensjonist dette nå. Ringte Telenor men de stenger jo kl 20.00 og er heller ikke mulig å skive til når du skal henvende deg til bredbånds avdelingen. dem er kun tilgjengelig pr TLF sende den en mail uansett til en anen avdeling. Så får dem sende henvendelsen videre.
Elendig kundeservice- kommer ikke når de har lovet. Vi må restarte ruteren flere gangen i uken.
Målt hastighet med kabel i routeren varierer fra 2 mbps til 300 mbps ned for ett 1000 mbps abonnement. Det er for dårlig. Ja alle foreslåtte feilsøk er foretatt. Verdier målt med 4 forskjellige hastighetsmålere. Kundeservice vil kun selge ny router, selv om den gamle etter spec skal levere 1000 mbps...
Vi har en lærer i hus som jobber med nettundervisning for barneskolebarn, i tillegg til flere som er midt opp i eksamensoppgave. Nei da bestemmer nettet seg for å likesågodt ikke fungere. Ingen kontakt, og den eneste "hjelpen" men får er en robot som ber deg om å slå alt av og på, uten hell. Absolutt ikke å anbefale. Å gi noen penger for noe, å deretter ikke få det man har betalt for, er vel definisjonen av svindel? Ingen mulighet for å sende epost eller lignende med kundebehandlere heller, så her blir man rett og slett overlatt til seg selv. Men pengene mine skal de selvfølgelig ha.
Alltid nede og bruker 2 døgn på å fikse feil. Alltid på nett er en vits om du ikke har mobilabonnement fra dem. dessverre umulig å få styreleder i sameiet til å bytte over til noe annet. Hadde det ikke vært for at jeg betaler for m**ka i fellesutgiftene hadde jeg lagt ned hele abonnementet hos teleh*r. Makan til elendig produkt.
Æ bestilte 30.11 og fikk bekreftelse på min bestillingen da kontakte jeg dem etter 2 uker da sier kunde service at det er ingen bestilling på navne ditt