Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har blitt for dyrt og får ikke den farten du betaler for. Har kobberkabel til huset.. Bare et tidsspørsmål før det legges ned.
Etter Canal Digital, ble det Telenor. Hvis du syntes Canal Digital var dårlig, så er Telenor ennå værre, kan ikke kalles moderne bredbånd da de gang på gang etter laaaaaang tid ikke klarer levere i nærheten av de hastigheter man har krav på. Har klaget og klaget og ingen som er kyndige på kundeservice, og jeg som kan data vet at utsyret mitt er 100% kompatibelt, vet hvordan jeg skal sjekke hastigheter på linjen direkt med kabel fra modem ennå så spør de fra en liste de følger som de ikke har greie på selv hva betyr! Ja ja! Sist gang viste det seg at det var montert noe feil innvendig her ennå mente de at det var jeg som hadde utstyr som ikke var godt nok, kompetansen er helt på bånn, legger skylden over på andre hver gang, tar ikke ansvar. Nå er hastigheten nede i 60 MBPS skal ha 300MBPS, håper dere som leser forstår at dere bør holde dere langt unna hvis dere kan, saken går til forbrukerrådet, får man ikke det man betaler for har man krav på prisreduksjon eller kompensasjon.! STYR UNNA!
Den nye Telenor routeren som markedsføres massivt, klarer ikke å gi dekning i samme etasje om du er mer en 8 meter unna i åpent landskap.
Fikk nytt mobilt bredbånd som skulle være så bra med 60mbit hastighet.. Montør var her å monterte opp å her sitter jeg med 6mbit linje.. Snakket med en på kundeservice som ikke var datakyndig uten å få noe som helst svar.. Helt forferdelig å levere ett produkt som ikke fungerer.. Styr unna!
Det begynte med en gang vi flyttet inn i ny leilighet. På det tidspunktet, var dessverre ingen andre leverandører her, så måtte velge Telenor. Nettet Hopper opp og ned, får ikke hastigheten vi betaler for. Noen ganger helt vekk. Det har vært maaaange samtaler med kundeservice og 3-4 ganger har det vært service folk her. Enda, ikke fikset. Endelig fikk vi tilbud fra en annen leverandør, så byttet. Hvis dere kan velge noe annet enn Telenor, gjør det. Unngå Telenor for hver pris.
Det er ubeskrivelig hvor lenge Telenor har rana oss. Vi har ikke fått den hastigheten vi skal ha hatt på 6 mnd. er så lei av tomme løfter...
Selv om du ikke bor i borettslag er det fare for at sameie velger OBOS Forvaltning. Da er du solgt til Telenor! Uansett om de leverer eller ikke! Du får ikke tilgang til avtale, ingen skriftlige instrukser, kun henvisning til telenors hjemmeside. Som alltid kan endres. Når Telenors webside ikke stemmer med terrenget, er det ingen mulighet til å klage. Det oppgis kundeservisenummer som henviser deg til EKSPERTHJELP til 26 NOK pr min. Den 15. oktober 2017 ble dette ulovlig i Norge takket være EU. Men Telenor og OBOS bryr seg ikke om loven!. Du kan heller ikke forbrukerrett til å klage, fordi faktura betales av styret. Som styres av Obos Forvaltning! Kun styret kan klage. Da ender du med tvungen betaling til disse to som dominerer markedet, mens Konkurransetilsynet ser på. Skal du ha sikker internett, må du finne og betale for det dobbelt. Det verste er at man ikke kan bytte. Det er heller ikke enkelt å finne bolig der man kan unngå disse verstingene.