Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fibernettet til Telenor har nedetid 5-6 ganger à 2-3 minutter hver dag. Kundeservice er det ingen vits i å ringe; sist jeg forsøkte kom jeg gjennom etter 3 dager...
Skulle få oppstartsdato 28.03 (idag) men har ikke hørt noe fra montør. Ringer kundeservice og dem sier at de måtte utsette den litt så får ikke internett før 18 MAI(!!!!) har fiber fra før å det enste de må er å koble ledningen i fiberboksen og opp til ruteren. Men det er visst vanskelig det.
Det at tele selskaper kan ha monopol i visse områder er jo helt sykt. At ikke konkurransetilsynet kan gjøre noe med dette er ganske patetisk. Telenor kommer med en pris på 910 kr per måned, for en linje på 350/350, og hører samtidig at konkurrentene i andre områder i nærheten kan gi 1000/1000 for 400 kr per måned, man kan jo begynne å lure.
Ny ruter for fibernettet er for dårlig. Vi mistet vår Wi-Fi-tilknytning til vårt Bluos-anlegg når vi fikk installert fibernettet for et knapt år siden. Med Wifi-tilknytning via kobbernett virket det perfekt. Flere henvendelser til Telenor har ikke ikke gitt noe løsning på vårt problem.
Betaler i dyre dommer for eit nett som burde kosta ein brøkdel, no kom varsel om ENNO en prisøkning-på tide med bytte! Grusom og råarrogant kundeservice topper det hele!
I goodies kan man velge mellom noen dekseler men det ser ut som de sjekker hvilken telefon du har og fjerner størrelsen i det dekselet så du ikke får valgt det, har en ganske ny iphone og de har alle valgene fra iphone 11 til iphone 13 i alle størrelser untatt min størrelse i 11 av de 12 dekslene. Er vel ikke noe sjokk at det dekselet de faktisk har i størrelsen er det som Har MANGE dårlig annmeldelser
Kan ikke si annet en at Telenor sitt fiber abonement 200/200 Mbit ikke holder mål på TV delen av abonementet. Jeg trodde først det var hos meg, intil jeg begynte å forhøre meg med familie venner og naboer. Til min overaskelse viser det seg at nesten alle jeg forhørte meg med var sterkt misfornøyd med Telenor sin fiberløsning. Vi hadde tidligere Canal Digital Coax/hybridløsning, som var veldig mye bedre. Hadde det ikke vært for at jeg har en sameieavtale med Telenor, hadde jeg byttet tvert.