Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det at tele selskaper kan ha monopol i visse områder er jo helt sykt. At ikke konkurransetilsynet kan gjøre noe med dette er ganske patetisk. Telenor kommer med en pris på 910 kr per måned, for en linje på 350/350, og hører samtidig at konkurrentene i andre områder i nærheten kan gi 1000/1000 for 400 kr per måned, man kan jo begynne å lure.
Ny ruter for fibernettet er for dårlig. Vi mistet vår Wi-Fi-tilknytning til vårt Bluos-anlegg når vi fikk installert fibernettet for et knapt år siden. Med Wifi-tilknytning via kobbernett virket det perfekt. Flere henvendelser til Telenor har ikke ikke gitt noe løsning på vårt problem.
Betaler i dyre dommer for eit nett som burde kosta ein brøkdel, no kom varsel om ENNO en prisøkning-på tide med bytte! Grusom og råarrogant kundeservice topper det hele!
I goodies kan man velge mellom noen dekseler men det ser ut som de sjekker hvilken telefon du har og fjerner størrelsen i det dekselet så du ikke får valgt det, har en ganske ny iphone og de har alle valgene fra iphone 11 til iphone 13 i alle størrelser untatt min størrelse i 11 av de 12 dekslene. Er vel ikke noe sjokk at det dekselet de faktisk har i størrelsen er det som Har MANGE dårlig annmeldelser
Kan ikke si annet en at Telenor sitt fiber abonement 200/200 Mbit ikke holder mål på TV delen av abonementet. Jeg trodde først det var hos meg, intil jeg begynte å forhøre meg med familie venner og naboer. Til min overaskelse viser det seg at nesten alle jeg forhørte meg med var sterkt misfornøyd med Telenor sin fiberløsning. Vi hadde tidligere Canal Digital Coax/hybridløsning, som var veldig mye bedre. Hadde det ikke vært for at jeg har en sameieavtale med Telenor, hadde jeg byttet tvert.
Mandag morgen: Internettet er borte, får melding på telefonen at feilen skal være rettet til 21:00 Tirsdag kl 12:00: Ringer inn til kundeservice. De kan ikke gi meg noe mer info på når dette blir rettet opp, da de ikke har noe kontakt med eksterne reperatører I DET HELE TATT. Greit.. 16:00 får vi melding at feilen skal være rettet inn TORSDAG kl 08:00. Torsdag kl 09:11: Feilen skal være rettet innen idag kl 16:00... Torsdag kl 16:30: Feilen skal være rettet innen 17:30. Torsdag kl 17:35: Feilen skal være RETTET INNEN 17:30 samme dag.. Smakløst. Fredag kl 08:00: Feilen skal være rettet inn 15:00 Fredag kl 15:00: Feilen skal være rettet innen 16:00 Fredag kl 16:10: feilen skal være rettet innnen 15:00, altså for en time siden. Har vært i kontakt med kundesupport igjen idag (lørdag), hvor de sier at ingen har sett på saken enda og de skal "purre" på dette (noe de skal ha gjort siden onsdag). Fortsatt ingen nett hos oss. Har også kontaktet dem de påstår skal ha fått oppdraget, hvor de ikke kan finne noe som helst på vår adresse.... 6 dager uten nett synes jeg er drøyt, samtidig som at kundesupporten tydeligvis ikke har noe makt i det hele tatt. Om jeg hyrer inn noen til å gjøre en jobb for meg så må jeg i det minste ha mulighet å ringe til dem og høre hvordan det går. Hadde jeg visst at det skulle bli slik som dette hadde jeg aldri bestilt nett hos telenor til å begynne med. Om du vil ha god kundesupport, styr unna telenor.
Lover å ringe tilbake for avtale installasjon uten at holde lovnad. Lang ventetid på telefon. Legger automatisk på når en legger igjen tlf nr for å bli oppringt.