Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Generelt overpriset. I tillegg helt komplett latterlig å bli presset på en T-We boks, når man ønsker å bruke Apple TV. Ender dermed opp med å lagre en boks full av elektonikk, laget i fjerne østen og sendt til Norge, i et skap. Bærekraft på minus ti.
Ikke helt stabilt og det blir en del utfall av sendinger.
Holdt på siden JUNI og fikse internett i huset, de fakturerer i vildensky, å klarer ikke levere, jeg har snakket med Telenor nesten daglig siden juni der de hver gang lover at det er fikset opp i. Men neida. Ikke en dritt. Å når jeg sier jeg ikke vil ha de, nei så er jeg bindt i 12 mnd å da finner de avtalen min osv, frem til neste faktura og jeg ringer de… da finner de meg ikke å det er bare kluss…. Drittselskap jeg ikke kan anbefale til noen….
Ble møtt av en kundebehandler som ropte og skrek i telefonen før han til slutt la på røret. Skandaløs kundebehandling!
Bildet fryser, går i svart og må restarte ruter ca tre ganger om dagen. Kontroll virker bare av og til.
Svært misfornøyd med kundeservice! Vil ikke anbefale Telenor til noen om de ønsker god kundeservice.
Dyrt og hver dag/kveld etter kl 24 på kvelden så detter hastigheten på nettet til lik null...